>:( Blijkbaar ben ik vergeten m'n omzetbelasting te betalen. Dom natuurlijk, maar wat ik heel bijzonder vind is dat ik
a. géén herinnering heb gehad
en
b. voor die paar euro die ik aan OB moest betalen (veel investeringen gedaan) € 50,- boete moet betalen. De boete is bijna meer dan het openstaande bedrag!!
Weten jullie of het zin heeft om bezwaar aan te tekenen? Of is dit een kwestie van weg is pech, eigen schuld dikke bult, oftewel de belastingdienst heeft hier geen boodschap aan en dit is normaal.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DSchrauwen
DSchrauwen
>:( Blijkbaar ben ik vergeten m'n omzetbelasting te betalen. Dom natuurlijk, maar wat ik heel bijzonder vind is dat ik
a. géén herinnering heb gehad
en
b. voor die paar euro die ik aan OB moest betalen (veel investeringen gedaan) € 50,- boete moet betalen. De boete is bijna meer dan het openstaande bedrag!!
Weten jullie of het zin heeft om bezwaar aan te tekenen? Of is dit een kwestie van weg is pech, eigen schuld dikke bult, oftewel de belastingdienst heeft hier geen boodschap aan en dit is normaal.
Groeten
Dennis
www.TijdvoorChampagne.nl/relatiegeschenken | www.TijdvoorAlcoholvrij.nl | www.uglyxmas.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28131-omzetbelasting-vergeten-te-betalen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
26 antwoorden op deze vraag