Een week geleden is via TNT een pakketje naar ons verstuurd. De goederen waren verpakt in een plastic zak die was dichtgetaped. Niet echt een ideale verpakking en dit bleek dan ook bij ontvangt van de zending; zak gescheurd en een aantal onderdelen mistte.
Uiteraard hebben wij contact opgenomen met TNT, die de verantwoording bij de zender legt.
Het pakket is extra verzekerd tot €500 en aangenomen door een medewerker van Primera. Had deze aan moeten geven dat de verpakking niet deugde?
Kortom; is dit nu een typisch geval van pech, of nalatigheid van de TNT medewerker?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
van Vugt
van Vugt
Beste HL'ers,
Een week geleden is via TNT een pakketje naar ons verstuurd. De goederen waren verpakt in een plastic zak die was dichtgetaped. Niet echt een ideale verpakking en dit bleek dan ook bij ontvangt van de zending; zak gescheurd en een aantal onderdelen mistte.
Uiteraard hebben wij contact opgenomen met TNT, die de verantwoording bij de zender legt.
Het pakket is extra verzekerd tot €500 en aangenomen door een medewerker van Primera. Had deze aan moeten geven dat de verpakking niet deugde?
Kortom; is dit nu een typisch geval van pech, of nalatigheid van de TNT medewerker?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28150-schade-aan-pakket-tijdens-transport/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag