• 0

Linkbuilding automatiseren

Beste lezers,

 

Ik ben opzoek naar software of een online inlog account waarbij linkbuilding automatisch wordt bijgehouden. Wat ik bedoel is dat hij bekijkt of de links (van andere websites) die ik op mijn webshop heb geplaatst ook nog actief zijn. Andersom moet het hij ook controleren of mijn link die op hun website staat er nog daadwerkelijk staat.

 

Ikzelf kreeg hiervoor niks gegoogled, misschien dat een ander me hierbij verder kan helpen ;D

 

Thanks

 

Verzekerd zijn van een goede stage, een net huis, een fiets op locatie en nog allerlei andere zaken.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Allereerst bedankt voor het reageren op dit topic onderwerp.

 

Ik weet wel dat ik op dit gebied nog erg wegwijs moet worden, maar de tijd zal het leren ;) De aanbevolen tools kan ik in ieder geval gaan onderzoeken zodat ik een overweging kan maken van waar ik in de toekomst gebruik van ga maken.

 

Verdere suggesties zijn welkom ;D

 

 

Verzekerd zijn van een goede stage, een net huis, een fiets op locatie en nog allerlei andere zaken.

Link naar reactie
  • 0

Marijn,

 

Ik gebruik zelf ook [edit: link naar de nederlandse versie verwijderd vanwege spam] en ben vooral zeer tevreden over de email functionaliteit binnen het programma.

 

Niet alleen het controleren van backlinks, maar vooral het aanvragen en managen van de corresponderende emails vergen veel tijd.

 

[edit: link naar de nederlandse versie verwijderd vanwege spam] kan je veel tijd op dit vlak besparen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 263 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.