• 0

HL-initiatief: Don Quijote doet Higherlevel aan, en reist verder ...

Hoi,

 

Naar aanleiding van het topic Armoede in Afrika verhelpen, en mijn opmerking daarin:

 

 

... Een aardig tijdsverdrijf. We krijgen er in ieder geval een beter beeld van de randvoorwaarden van, en misschien komt er ook nog wel wat concreets uit rollen.

 

Ik stel voor ons eerst te richten aan welke specifieke criteria de lokatie van het bedrijf moet voldoen, en daar dus een nieuw topic over te openen.

 

Hier dus dit nieuwe topic over wat de meest geschikte lokatie zou zijn.

 

In de komende periode zal ik hier een aantal posts plaatsen. De hoeveelheid en kwaliteit hiervan laat ik afhangen van het enthousiasme waarmee dit topic wordt ontvangen.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

On topic en constructief verder s.v.p.

 

Goed. Nu is het dus de bedoeling dat we eerst de mogelijkheden op een rijtje zetten en die doorlichten d.m.v. discussie c.q. gedachtewisseling. Leidt dat niets, is er geen man overboord, maar wel jammer. Leidt het tot iets moois, is dat ook mooi meegenomen voor die arme sloebers.

 

De mogelijkheden tot nu toe;

 

- gratis chatmedium voor Afrika

- gratis business-portaal tussen Afrika en "het westen".

 

In het laatste geval is gratis dus onbezoldigd. Hetgeen niet wegneemt dat er PR-,mogelijkheden en bilaterale mogelijkheden in een plan meegenomen kunnen worden.

 

Wat hebben we nog meer om dit rijtje uit te breiden?

Link naar reactie
  • 2

Oke heren.

 

The grassy knoll, Willie de Gilles.

 

Fijn he kun je lekker onder de gordel gaan schelden (anoniem) via dat goede kneuzen systeem van HL. Dappere mannen.

 

Succes en heb nog veel plezier... Samen. ;D

 

 

Hahaha, sorry Willy, maar nu raak ik helemaal de draad kwijt geloof ik ! ;D The grassy knoll ????

 

Onder de gordel gaan schelden ? Hoezo ? Wie wat waar ? Heb je een kneus gehad van de dappere mannen dan ?

 

Kom, even een diepe zucht, pak een borrel en een goede tuk, en morgen weer verder, ok ? En dan niet zo aangebrand ! ;)

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Toerisme in cultuur/natuur opstarten in gebieden waar er mogelijkheden zijn maar er nog niets is ontwikkeld. Hierbij de lokale bevolking/ondernemers bij betrekken.

Link naar reactie
  • 0

Toerisme in cultuur/natuur opstarten in gebieden waar er mogelijkheden zijn maar er nog niets is ontwikkeld. Hierbij de lokale bevolking/ondernemers bij betrekken.

 

Dat kan, maar kun je dat naast je ondernemen hier bezigen?

 

Ik zoek juist zaken, die we als ondernemer naast onze gangbare onderneming kunnen doen, anders komen we meer op het hulpverlenersgebied.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 201 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.