• 0

Welk zoekwoord

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Moet ik dan denken aan een LED TV voor consumenten of..? (ik heb je site niet bekeken)

Zet je product en de toepassingen van jou product voor jezelf eens op een rijtje. Zet daar ook bij waarom men dat product bij jou gaat kopen (service, kwaliteit, goedkoop, snelle levering, ...?) De steekwoorden die je daar uit haalt, die gaat jouw klant hoogstwaarschijnlijk ook gebruiken.

 

Zo kan er bijvoorbeeld "goedkope LED display" als zoekwoord uit komen, of "Led display amsterdam direct leverbaar".

Link naar reactie
  • 0

bedankt voor je reactie. Het gaat me puur om wat in eerste instantie bij de meeste mensen opkomt.

Dus als één woord of met een spatie er tussen.

 

Dat maakt nl verschil wanneer je bijv op Marktplaats een advertentie zet.

Ik gebruikte altijd ledscherm maar mijn concurrenten gebruiken heel vaak led scherm.

 

Daarom dus deze kleine 'poll'.

Link naar reactie
  • 0

Het meest nauwkeurige antwoord krijg je door een AdWords campagne op te starten met alle zoekwoorden die je maar kunt bedenken (led scherm, led schermen, led-scherm, led televisie enz.). Deze advertentie laat je een tijdje lopen en op een gegeven moment zie je op welk zoekwoord de meeste advertenties zijn getoond.

Dit is zeer waarschijnlijk het meest gezochte keyword. :)

 

Overigens zou ik zoeken op led scherm (met spaties en zonder hoofdletters)

Link naar reactie
  • 0

Met welke intentie zoekt iemand op "led scherm"? Toch niet om jouw product te bekijken, maar om een led-tv te kopen?

 

Hoe kun je erachter komen hoe je bestaande klanten bij je zijn gekomen. Misschien kun je het ze vragen?

 

Ik zou zoeken op outdoor display, led scherm, buiten ..., groot ...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 188 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.