als startend ondernemer wil ik niet te veel kosten kwijt zijn aan het kopen van klantenbestanden. Het lijkt me dan ook handig om dit zelf aan te maken. Nu kan je natuurlijk gouden gids afzoeken en de bedrjiven invoeren maar dit werkt niet echt handig. Bij de belgische versie kan je gewoon alle gegevens direct exporteren naar bv. outlook maar in de nederlandse versie is dat niet mogelijk. Heeft iemand een tip voor een goede site/zoekmachine waar je vrij eenvoudig bedrijven kan zoeken met nummer en e-mail voor benadering?
ModEdit: Poll verwijderd aangezien die niet zo relevant was
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Tryout24
Tryout24
Beste HG,
als startend ondernemer wil ik niet te veel kosten kwijt zijn aan het kopen van klantenbestanden. Het lijkt me dan ook handig om dit zelf aan te maken. Nu kan je natuurlijk gouden gids afzoeken en de bedrjiven invoeren maar dit werkt niet echt handig. Bij de belgische versie kan je gewoon alle gegevens direct exporteren naar bv. outlook maar in de nederlandse versie is dat niet mogelijk. Heeft iemand een tip voor een goede site/zoekmachine waar je vrij eenvoudig bedrijven kan zoeken met nummer en e-mail voor benadering?
ModEdit: Poll verwijderd aangezien die niet zo relevant was
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28250-handige-tips-voor-opmaken-eigen-adressenbestand/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag