Last met Telfort mobiel zakelijk: inloggen telfort lukt niet en hogere rekening?
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
keitai
keitai
Hi,
Zit de laatste 2 weken in een bijna 'superman' verhaal. Ik probeer de laatste 2 weken mijn telefoonrekening in te zien via https://www.telfort.nl/ecare/zakelijk/mijntelfort/inloggen/ helaas is het web gedeelte al enige tijd in onderhoud.
Het is me namelijk opgevallen dat mijn zakelijke telfort facturen van de laatste 2/3 maanden
[*]- hoger zijn 60-90%
[*]- niet binnenkomen (fysiek),
[*] waarnaar ik wel wordt gebeld door telfort om te zeggen dat ik een betalingsachterstand heb, maar vervolgens aangeeft ook mijn telefoonspecificaties niet te kunnen inzien vanwege een storing ?
ik heb de openstaande rekening betaald zonder de rekeningspecificatie te hebben gezien (online was en is er blijkbaar nog steeds onderhoud).
[*] telfort mij de laatste 2 keer beloofd terug te bellen maar tot op heden is dat niet gebeurd
[*] mij door klantenservice werd verteld dat mijn mobiel nummer niet bestaat ???
[*] zakelijk 'helaas' een rustige periode
Ik begin nu na 2 weken te twijfelen of de facturen wel van mijn mobiel nummer zijn en/of Telfort een tarief wijziging heeft doorgevoerd???
Heeft iemand soortgelijke problemen met Telfort zakelijk de laatste tijd of ben ik de enige?
Mvg
ps: dit artikel van vandaag op nu.nl heeft me ertoe geleid mijn probleem toch met jullie te delen, ik weet niet zeker of dit ook voor mijn Telfort abonnement geldt:
http://www.nu.nl/internet/2326546/mobiel-bellen-60-procent-duurder.html
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag