• 0

schoonmaakkosten en lift eisen

Ik ben afgelopen klus tegen een aantal dingen aangelopen die ik graag zou willen indekken. Namelijk het schoon opleveren van het podium en de eisen waar een lift aan moet voldoen.

 

IS dit iets voor mijn algemen voorwaarden ofmoet ik deze eisen ergens anders duidelijk maken.

 

Een podium dat ik het afgelopen weekend heb opgehaald was echt heel smerig en ik ben er minimaal en uur mee bezig dit allemaal schoon te maken. Ook was de lift veels te klein om een podium in te vervoeren.

 

Ik vind het geen probleem om het podium schoon te maken of de podiumdelen naar boven te tillen of zoals bij het voorbeeld per stuk in de lift te vervoeren. Alleen vind ik dat dit wel vergoedt dient te worden.

 

Als dit thuishoort in mijn algemene voorwaarden kan hier dan ook aangeven wat het uurtarrief is?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

En als je een offerte maakt, zet het in de offerte.

 

Heb er standaard bij mij o.a. instaan (als ik zelf niet ben wezen kijken) dat:

 

[*] de aanvoerroute voor materialen buiten bestraat is, en geschikt voor (te omschrijven) transport,

[*] dat de montageplek bereikbaar is (dus geen wegafzettingen, inrijverboden etc.)

[*]dat intern transport naar de montageplek voor onderdelen met een maximale maat van (opgeven) probleemloos kan geschieden.

[*] Verder is het gebruik van een lift toegestaan en is de lift voor ons beschikbaar op het moment dat wij hem nodig hebben.

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Hey Jasper,

 

Ik ben nog eens een tijd roadie geweest van een band, en dit soort dingen stond in de algemene voorwaarden. Alsook dat wij bijvoorbeeld een warme maaltijd kregen na het opbouwen, en dat er na het optreden een warme maaltijd was voor de bandleden en wat te drinken. Maar, zoals Joost aangaf, dit wordt niet of nauwelijks gelezen. Daarom werd er door ons ALTIJD een dag of 3 vooraf nog een keer gebeld, met de vraag of men alles goed begrepen of gelezen had !

 

En dan nadrukkelijk vragen naar de punten die voor jou het belangrijkste zijn. Door dat je hier de aandacht aan geeft, zal men ook geneigd zijn de rest van de AV goed door te lezen.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 197 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.