Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ruben Goudswaard - Allbyonewebsites
Ruben Goudswaard - Allbyonewebsites
Hallo allemaal,
Ik heb op Higherlevel al gezocht alleen kwam veel antwoorden tegen waar bij de laptop in 3 jaar is afgeschreven. Bij mij is het echter het volgende geval: Ik heb 1 a twee jaar geleden een laptop gekocht nieuw voor 300,- euro incl. btw. Ik heb hem toen in de administratie de laptop direct als kosten opgeboekt en de btw terug gevorderd. Echter heb ik inmiddels een andere laptop die ik privé nog overhad waar ik tegenwoordig altijd mee werk. Ik wil dus van de oude laptop af die namelijk een te klein scherm heeft. Ik wil hem via Marktplaats verkopen. Hoe doe ik dit voor de administratie? Moet ik het gewoon als een verkoop factuur boeken (en dus ook btw betalen over de waarde als ik hem verkoop)?
Hopelijk hebben jullie raad voor mij. Alvast bedankt.
When you're good for your customers, the customers will be good for you.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag