Ik doe mijn administratie met het boekhoudprogramma Davilex. Ik weet dat er bij het maken van een factuur ook transportkosten ingevoerd kunnen worden, alleen weet ik helaas nog niet waar ik deze kosten in moet voeren. Ik heb begrepen dat het wel kan, maar ik kom er helaas zelf niet uit waar ik deze kosten dan daadwerkelijk in kan voeren.
Kan iemand mij helpen waar ik de transportkosten bij een factuur in Davilex kan invoeren?
Ik zou er erg mee geholpen zijn! Alvast vriendelijk bedankt!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
lightvision
lightvision
Hallo,
Ik doe mijn administratie met het boekhoudprogramma Davilex. Ik weet dat er bij het maken van een factuur ook transportkosten ingevoerd kunnen worden, alleen weet ik helaas nog niet waar ik deze kosten in moet voeren. Ik heb begrepen dat het wel kan, maar ik kom er helaas zelf niet uit waar ik deze kosten dan daadwerkelijk in kan voeren.
Kan iemand mij helpen waar ik de transportkosten bij een factuur in Davilex kan invoeren?
Ik zou er erg mee geholpen zijn! Alvast vriendelijk bedankt!
Groetjes
Jan Hendriks
Hendriks Lightvision
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28300-transportkosten-invoeren-bij-factuur-in-davilex/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag