• 0

Import/distributie voor wie komt wat?

Hallo,

 

Sinds enige tijd voeren wij "high end" verandwoorde kleding en woonaccessoires in. Wij verkopen via onze webwinkel www.annliz.com aan particulieren maar ook steeds vaker aan andere retailers wereldwijd. Al geruime tijd loop ik met de volgende vragen rond met betrekking tot de verkoop aan andere retailers:

 

- van de ontwerpers van wie wij afnemen krijgen wij 10% commissie over de wholesale prijs voor elke order die wij bij hen plaatsen. is dit aan de hoge of lage kant en is het normaal dat zij hun wholesale prijs verhogen om die 10% aan de klant door te berekenen?

- Wij doen veel investeringen met betrekking tot de marketing en PR van onze webwinkel maar ook voor de ontwerpers (bij ons gaat het echt om de ontwerper achter het product). Is het normaal dat wij de volle prijs betalen voor shows, beurzen, en voor het PR bedrijf dat wij hebben ingeschakeld?

- Hoe gaat het normaal met samples ten behoeve van wholesale verkoopactiviteiten? IOs het normaal dat de designer deze gratis verstrekt in zijn eigendom blijven of is het doorgaans gebruikelijk dat er voor wordt betaald?

 

Ik hoop dat iemand van jullie een andwoord heeft op bovenvermelde vragen. Internationaal handelen vind ik fantastisch ma ???ar er komt erg veel bij kijken en het zal ons heel erg helpen om een klankboord te hebben!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 196 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.