Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Astrid Heijkamp
Astrid Heijkamp
Ik heb vorig jaar mijn aandelen in een werkmaatschappij verkocht en op dit moment heb ik alleen nog een beheer bv. Deze bv heeft een vastgoed portefeuille die ik zelf vanuit de bv actief beheer. Ik ben in dienst bij deze beheer bv en krijg van daaruit uiteraard ook salaris, ik heb een kantoor en een bedrijfsauto. Ik ben aan het onderzoeken wat voor werkzaamheden ik daarnaast wil gaan doen. Momenteel denk ik aan advies op gebied van bouwbudgetten. Dit zullen werkzaamheden zijn die niet fulltime uitgevoerd gaan worden. De omzet zal zeker de eerste jaren laag zijn (schatting 15.000 a 20.000 / jaar). Er zullen in de aanvang wel wat kosten zijn (website, promotie) maar de overige benodigdheden heb ik al (kantoorruimte, auto, telefoon, en niet te vergeten mijn eigen kennis ;D ).
Ik kan deze werkzaamheden gaan uitvoeren vanuit de bv maar dat druist een beetje in tegen het principe van een beheer bv. De werkzaamheden zijn niet omvangrijk genoeg om een aparte werkbv op te richten. Kan ik de werkzaamheden uitvoeren als zelfstandige buiten de bv wat zijn dan de aandachtspunten/problemen (tav kantoorgebruik, auto, computer etc)? Of zijn er nog andere opties?
Alvast dank voor het meedenken.
ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching
www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag