HL Bookmark functie

Aanbevolen berichten

Zag zojuist een intrigerend nieuw linkje boven aan de homepage van HL 'alleen bookmarks'. Hulde! Je kunt nu in plaats van e-mailnotificaties ontvangen een overzicht krijgen van gebookmarkte onderwerpen. Erg praktisch!

 

Ik moet wel vaak klikken voor een bookmark: 'abonneer', 'maak een bookmark' en dan 'terug naar artikel'. Lijkt me met wat Ajax in 1 klik te kunnen (eventueel met een in te stellen voorkeur voor mail of bookmark als twee knopjes voor abonneren niet kan) En ik kom terug bij de eerste post van het artikel. Laatste post of url waar ik binnen kwam in de draad lijkt me logischer.

 

Na het posten van een nieuwe openingsbericht krijg ik de abonneerpagina te zien. Op zich logisch maar niet volgens de regel van de minste verrassing. Een kopje 'uw bericht is geplaatst' lijkt me praktisch.

 

Tot slot zou het super zijn als er op de homepage een indicatie staat dat er nieuwe berichten zijn in draadjes die ik gebookmarkt heb. Maar dat is misschien minder makkelijk dan het klinkt.

 

ps. m'n onderwerp in het testforum over bookmarks is verdwenen. Is deze door een mod verwijderd?

Link naar reactie

Je bent weer eens heel snel met het spotten van nieuwe dingen :)

 

Tot slot zou het super zijn als er op de homepage een indicatie staat dat er nieuwe berichten zijn in draadjes die ik gebookmarkt heb. Maar dat is misschien minder makkelijk dan het klinkt.

 

De homepage onthoudt in ieder geval je keuze, dus als je hem op je bookmarks zet, dan weggaat en later weer terugkomt, dan blijft deze op je bookmarks staan. Voor nu is het vooral belangrijk dat de functie online komt en helemaal goed werkt, maar je suggesties nemen we zeker mee!

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.