• 0

Winkelstellingen

Al een aantal dagen ben ik op zoek naar een bepaald type winkelstelling.

Ik zoek me rot maar kan ze nergens vinden.

 

Het gaat om het volgende type:

 

mod edit, foto's verwijderd wegens copyright o.v.v. TS

 

De stellingen ben ik vaker tegen gekomen in Duitsland. Er passen bakken of winkelmanden in.

 

Heeft iemand enig idee waar ik deze kan bestellen? ???

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Meeste stellingen lijken hetzelfde. Een van de producenten is perfotube

 

Let erop dat ieder type wel hetzelfde lijkt, maar vaak een eigen steek van de rastering heeft waardoor de onderdelen onderling niet te gebruiken zijn.

 

Denk dat rene van zandwijk er meer weet dan ik, evenals marcel/qudo

 

Zal ze even pm-en

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

In een nabij verleden heb ik grote hoeveelheden van dit spul naar de oudijzerboer gebracht. Tijden mee geleurd op mp maar niemand wilde het zelfs voor weinig op halen. maar van de oud ijzer prijs toch nog naar de chinees geweest ;D

 

Ik heb dit toen bij lundia in varseveld gekocht maar of die het nog in productie hebben ? ze verkochten het onder de naam lunas.

 

als ik naar de foto's kijk ben ik er bijna 100% zeker van dat het lunas is.

Link naar reactie
  • 0

inderdaad daar bestelde ik dit materiaal altijd. van 1993 tot 2003 heb ik behoorlijk wat van dat spul afgenomen. ze hadden gewoon een soort catalogus waar alle standaard onderdelen in stonden. Heel flexibel om het jaar zette ik het in een andere opstelling neer en dan was het net of de winkel verbouwd was ;)

 

of ze het nu nog leveren weet ik niet. ik denk dat je het beste morgen even kan bellen en vragen of ze nog lunas leveren.

Link naar reactie
  • 0

dat was het leuke van dit spul, de ene keer dwars op de ingang en een jaar later weer anders neerzetten. In een weekend gedaan en de boel aangevuld met nieuw reclame materiaal (vaak gratis van de leveranciers) de achterwanden waren standaard wit maar kon je heel gemakkelijk aan een kant schilderen. zo kon je oneindig variëren. Deze truc geleerd van een interieur bouwer die ik om raad gevraagd had.

Link naar reactie
  • 0

Lundia is producent van houten stellingen. Het staalwerk kopen ze in bij oa perfotube of een andere producent.

 

Vroeger deden ze wel (deels) in staal maar dat is in de jaren 90 verzelfstandigd en inmiddels al weer verkocht.

 

De basis van de foto's is gewoon een redelijk standaard winkelstelling die door diverse leveranciers verkocht wordt

 

De houders voor de bakken is gebaseerd op de houder van een displayschap met daar een vakverdeling voor (ik schat 3) kunststof kratten ingelast/geschroefd.

 

Kan nooit heel moeilijk zijn om te maken, dus bel meerdere leveranciers van winkelstellingen eens en kijk waar je uitkomt

 

Bijvoorbeeld:bruvo,

 

MOcht het niet lukken dan kan ik je nog wel in contact brengen met het metaalbedrijfje dat heel veel van die toeleverdeeltjes voor die markt maakt. Zit bij mij om de hoek

 

Frans

 

PS: @Mod's: Is geen commercieel bericht, geen intentie om zelf te verkopen. :)

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Ik herken de schappen niet als zodanig van een specifieke leverancier, maar de opbouw wel. Het systeem is in principe eenvoudig, de leggers waar normaal de legborden op liggen zijn nu vervangen voor dragers van de manden.

 

Ik denk dat Shop Interiors (http://www.shopinteriors.nl/) je een heel eind op weg zou kunnen helpen.

 

 

Eventueel zou je ook Beerens Interieur (http://www.beerens.com/) eens kunnen benaderen.

 

Succes !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 91 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.