Tijdens de bedrijfsstart duurde het nog even voor mijn zakelijke rekening helemaal functioneel was, dus heb hier en daar van mijn prive-rekening aankopen betaald, wel voor bedrijf dus met btw-bon in de administratie.
Ik heb sinds vandaag eindelijk internetbankieren, dit duurde nogal...
Vraag:
Als ik een bon van zeg 13 januari 2004 heb (prive-betaald), en deze vandaag 26 jan. heb teruggeboekt van de zakelijke rekening naar prive, boek ik deze dan op de transactie datum van het bankafschrift (vandaag) of op de datum van aankoop in?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Casint
Casint
Tijdens de bedrijfsstart duurde het nog even voor mijn zakelijke rekening helemaal functioneel was, dus heb hier en daar van mijn prive-rekening aankopen betaald, wel voor bedrijf dus met btw-bon in de administratie.
Ik heb sinds vandaag eindelijk internetbankieren, dit duurde nogal...
Vraag:
Als ik een bon van zeg 13 januari 2004 heb (prive-betaald), en deze vandaag 26 jan. heb teruggeboekt van de zakelijke rekening naar prive, boek ik deze dan op de transactie datum van het bankafschrift (vandaag) of op de datum van aankoop in?
:-\
www.castorinterieur.nl - Meubels op maat
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2837-inboeken-terugstorten-zakelijkprive/Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag