• 0

Missie & Visie - Jullie suggesties!

Ik ga binnenkort een ondernemingsplan opstellen rondom het volgende plan: Het aanbieden van websites aan het MKB voor zeer schappelijke bedragen. Hieromheen ben ik bezig met het opstellen van een missie en een visie. Omdat dit plan onder de paraplu van een Hogeschool valt, is het belangrijk dat ik met een sterke missie en visie op de proppen kom.

 

De visie die ik op dit moment heb is:

Wij gaan zowel nationaal als internationaal met onze jonge en open organisatie online diensten en producten aanbieden aan de consument en het MKB. Hierbij zetten wij ons af tegen de gevestigde orde. Door middel van het constant creëren en uitwerken van online business ideeen worden wij gekenmerkt door onze innovativiteit.

 

De missie:

Door middel van onze tegendraadse positionering in de online markt voor websites zijn wij binnen 1 jaar een jonge, gedreven organisatie met een ROI van tenminste 200%. Hierbij ligt de omzet in jaar 2 op minimaal 40.000 euro.

 

Wat vinden jullie hiervan?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Hoi LuisAlkmaar

 

Higherlevel is een ondernemersforum en nogal zuinig op die focus.

Vragen die niet binnen die focus vallen gaan op slot. Zo ook deze vraag omdat huiswerk/miniondernemingsvragen niet in behandeling worden genomen zoals je in de gebruiksregels kon lezen.

Wie weet kom je verder via het forum van youngbussiness.nl

 

Frans Sijtsma

HL-Admin

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 224 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.