HL-Peil-2 : Ga je innoveren in 2011?

Aanbevolen berichten

Innovatie wordt alom als een van de motoren van economische groei gezien.

Bedrijven die niet constant innoveren staan stil en zijn op termijn gedoemd een marginaal bestaan te leiden.

 

Als innovatie echt zo van belang is dan zou het grootste deel van onze 30.000+ higherlevel leden OP DIT MOMENT met innovatieve producten, diensten of processen bezig moeten zijn toch?

 

Wellicht een nieuwe product of dienst voor de verkoop, maar misschien ook wel een verbetering van je productieproces, stroomlijning van je bedrijfsvoering, of weet ik wat.

 

Wat ben jij voor spectaculairs van plan in 2011?

 

Frans

 

Als ik er aan denk zal ik eind 2011 als poll de vraag stellen 'en...is het gelukt met die innovatie'

Link naar reactie

Zeker weten.

Afgelopen 2 jaar hard bezig geweest een nieuw materiaal in de vorm van een natuurvezelcomposiet te ontwikkelen voor dynamsiche toepassing. (ook met WBSO natuurlijk, maar ook in een FP7 project onder de naam "HEELLESS")

In 2011 moet het natuurvezelcomposiet met een biopolymeer onder de naam Biopreg op de markt komen als plaatmateriaal.

Allemaal Cradle to Cradle natuurlijk. De eerste architekten lopen al warm.

Naast het doorontwikkelen van het materiaal moet er natuurlijk een efficient productieproces komen. In 2011 zal daar de focus op komen te liggen.

Link naar reactie

Zeker.. Maar in 2010 zijn er ook nog voldoende innovaties gaande en in de planning. In mijn geval het uitbreiden van nieuwe massagevormen, het reserveren van een massage word dit jaar nog geautomatiseerd en in 2011 wil ik met een eigen, unieke massagevorm op de markt komen.

 

Innoveren betekent voor mij namelijk "onderscheiden" van mijn concullega's.

Link naar reactie

Frans. Waarom plaats je dit in "Off Topic"? Het is toch duidelijk een topic met een economisch kantje?

 

Ik kan natuurlijk voor iedere poll het relevante board opzoeken, maar dan raken ze wat versnipperd

 

Het is momenteel nog een experimenteel dingetje waarvan ik een beetje de respons bekijk en of ik ermee door wil gaan.

 

Vandaar worden ze tijdelijk in één board geparkeerd en mocht het structureel worden dan wellicht in een nieuw board of subboard ofzo. Dat zien we tegen die tijd wel

 

Frans

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 128 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.