• 0

kosten van accountantskantoor bij jullie?

Hai even ter vergelijking,

wat zijn de kosten voor jullie voor accountant (-skantoor)?

 

We zijn een startup met 1 holding en 4 dochterondernemingen, hebben 1 joint venture met partner in de US en genieten WBSO subsidie, dus wel iets complexer. Ik doe het meeste voorwerk, accountant stelt jaarrekeningen op en doet loonadministratie (11 man), omzet circa een miljoen.

 

We zijn nu ongeveer 11 k op jaarbasis kwijt, hoe doen jullie het?

 

Ik hoor het graag,

 

groeten,

Laurens.

www.coconutbookkeeping.com accounting your troubles away

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dag Laurens

 

Dat valt zo toch niet te vergelijken! Alleen als je iemand treft die bij zijn accountant dezelfde werkzaamheden neerlegt als jullie doen, heb je een aanknopingspunt. Is het niet min of meer gelijk dan zegt dat toch niets voor jullie?!

 

groet

joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

  • 0

Er is niets zo moeilijk om te doorgronden dan de administratiekosten/accountantskosten.

 

Dit hangt van vele zaken af, zoals:

- hoe lang bestaat het kantoor

- hoeveel klanten heeft het kantoor

- zit je bij een accountantskantoor of een administratiekantoor (Let op groot verschil en let op samenstellingsverklaring)

- hoeveel personeel zit er op dat kantoor

- heeft het kantoor specialisten in dienst

- etc etc

 

Hoe meer ruimte het kantoor heeft om (nieuwe) klanten te behandelen, hoe meer moeite het zal doen om deze te verkrijgen.

 

Echter je vraag lijkt eerder een oproep, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk ;D

 

Met vriendelijke groet,

Hermes Ratgers

  • 0

tja,

gewoon indicatie dacht ik aan,

 

kom erachter via mn netwerk dat er goed aangeschreven accountantskantoren zijn die jaarrekening+vpb aangifte voor 1000 EU per BV met weinig activiteit doen.

 

Salut.

 

 

 

 

www.coconutbookkeeping.com accounting your troubles away

  • 0

Je praat over accountantskantoren, die vragen stukken meer dan administratiekantoren.

Ten eerste zal jij geen accountantskantoor nodig hebben (voor zover ik kan zien).

 

Ik heb laatst gesproken met iemand die via een websites offertes had ontvangen, dat de totale werkzaamheden in prijs verschilden van € 250,- tot € 2.000,- voor een vennootschap waar weinig activiteiten in plaatsvinden.

Met vriendelijke groet,

Hermes Ratgers

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    3 leden, 41 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.