• 0

naam

Hoi,

 

Samen met een goede vriend willen we eind dit jaar starten met de organisatie van evenementen voor de doelgroep van 18 tot 40 jaar in regio oost. Op termijn willen we daar de verlening van (juridisch/onderwijskundig) advies aan toevoegen.

De doelgroep bestaat onder andere uit studerende jongeren en (werkende) stellen en het betreft ondermeer de tweede/ derde generatie onder de ‘Turkse Nederlanders’.

Enkele namen heb ik in gedachten, misschien dat jullie (betere) ingevingen hebben.

De voorletter van mijn compagnon is U en die van mij B.

 

Ik dacht zelf aan:

2B-United; het bedrijf zal uit twee personen bestaan, daarnaast twee partijen (de opdr. gever en de bezoeker), ….

 

Alvast bedankt!

 

Groet,

 

bEkO

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Klopt inderdaad, alleen ik ben een tijdje door ziekte niet op het forum geweest. De andere discussie kon ik niet zo gauw vinden.

 

De voorgestelde namen heb ik destijds bekeken, maar had nog niet echt een voorstel gelezen dat 100% aan mijn verwachting voldeed.

 

Heb je een suggestie?

Link naar reactie
  • 0

Wil best over meedenken maar je moet dan iets meer aangeven wat je wilt gaan bieden dat helpt met associeren.

 

Je kunt ook een pure (fantasie-)naam gebruiken natuurlijk die juist geen functionele associatie oproept.

 

2B-United zou ik associeren met een koppelbureau, is dat jullie inzet?

Pim de Bokx

www.pioneerz.com | managing the risk to dramatically improve

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 220 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.