• 0

thuiszorg starten?

Geachte gewaardeerde leden,

Ik heb na enige twijfel, eindelijk besloten om daadwerkelijk een thuiszorgorganisatie te beginnen, ik wil hiervoor een ondernemingsplan maken, wat aanleiding is om deze topic te plaatsen.

Ik heb kennis opgedaan over de begrippen die van belang zijn in de thuiszorg, om er een paar te noemen: PGB, ZZP'er, AWBZ-erkenning, CIZ, en een daarbij horend verdienmodel proberen op te stellen.

Ik weet hoe het ongeveer zit met de bedrijfsvoering van een thuiszorginstelling, maar veel van de info die op het net staat is niet recent.

Gezien de overheid drastische maatregelen heeft genomen door de de crisis en de fraude die in deze branche doet voorkomen, is het er niet makkelijker op geworden voor mij om een helder beeld op te doen.

Ik hoop op deze manier praktische informatie te vergaren die ik niet 1 2 3 op de sites kan vinden, dus praktische zaken die niet ''in het boekje'' staan.

Het mag algemene info, startersinfo, handige tips noem het maar op zijn.

Ik sta voor alle kritiek, suggesties en adviezen open.

 

Met vriendelijke groet,

Richard

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

beste bilderberg

 

Ik heb het topic verplaatst naar het juiste board, maar doe het ook op slot. In dit board tref je massa's informatie over ondernemingsplannen!

 

Gezien de algemeenheid van je vragen, wil ik je verzoeken om eerst je te verdiepen in de informatie die al op HL staat en vervolgens een nieuw topic te openen zodra je meer specifieke vragen hebt. We kunnen op jouw vraag hele pagina's volschrijven met tips, maar dan zouden we alleen gaan herkauwen wat elders op HL al staat.

 

groet en succes

joost

 

HL administrator

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 190 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.