Aanbevolen berichten

Antwoordvoorbedrijven publiceert op regelmatige basis overheidsinformatie, kondigt nieuwe regelingen aan, etc,

Ik vraag me af of er ondernemers zijn die op regelmatige basis eens een kijkje nemen of er nog relevante info bij zit.

Zelf heb ik de RSS toegevoegd aan mijn browserbalk, maar merk dat ik toch relatief weinig kijk.

Hoe is dat bij jullie?

Frans

PS. disclaimer: deze poll is eigen initiatief en niet geplaatst als marktonderzoek van AVB, of welke overheidsorganisatie dan ook ;)

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28439-hl-peil-3-de-nieuwspagina-van-avb/
Delen op andere sites

Aardig idee misschien deze peilingen, maar doe ze liever niet elke dag. Dat gaat snel vervelen, doet de respons geen goed, is niet bij te houden voor mensen die niet elke dag op HL zitten (enz). Doe ze liever 1 keer per week ofzo.

Het zal vast ook niet de bedoeling zijn, maar goede resultaten kun je ook niet uit de peilingen halen, omdat de respons zo laag is. Dit kun je misschien deels ondervangen door de keuzemogelijkheden te beperken.

Het is misschien beter als aanleiding voor discussie.

Ik zou standaard wel een extra keuzemogelijkheid willen hebben: geen mening / weet niet

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

De RSS-feed van AvB als je op de hoogte wilt blijven v.w.b. nieuws op overheidsgebied voor ondernemers.

Een idee is om actualiteiten vanuit AvB interacatief te maken. De AvB-voorlichters zijn in ons forum aanwezig en zijn alert op vragen die er op het gebied van de overheid hier gesteld worden door ondenemers (re-actief).

Ik zal hen vragen, zodra er nieuwe veranderingen en/of info bij hen is, om dat op HL te plaatsen (pro-actief)..

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar