Bv1 besteld bij mij 14 dagen voor deze failliet gaat een grote order (25k).
Kan ik deze bv1 op enige wijze aanpakken daar deze zeer waarschijnlijk op dat moment al wist dat er geen middelen zullen zijn om mijn vordering te voldoen?
-Deze bv1 verkocht mijn diensten samen met die van hem door aan een derde partij.
-Bv2 welke ook diensten leverde aan de derde partij start bv1 door.
-Bv2 is officieel niet gelieerd aan bv1
Nu ben ik ook benieuwd of bv1 zijn diensten wel heeft door belast aan de derde partij, ik zou me kunnen voorstellen dat met het aankomende faillissement bv2 deze diensten heeft door belast. Dit omdat een samenwerking tussen bv1 en bv2 al langer in de lucht hing.
Kan ik dit nagaan? Curator werkt niet mee en plaatst al 24 maanden verslagen met summiere updates, logisch want er zit natuurlijk geen euro in de boedel.
nb. ik weet niet of ik in dit verband een verslag mag plaatsen waar dus ook namen in genoemd worden
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
logistieke dienstverlening
logistieke dienstverlening
Ik vraag mij het volgende af;
Bv1 besteld bij mij 14 dagen voor deze failliet gaat een grote order (25k).
Kan ik deze bv1 op enige wijze aanpakken daar deze zeer waarschijnlijk op dat moment al wist dat er geen middelen zullen zijn om mijn vordering te voldoen?
-Deze bv1 verkocht mijn diensten samen met die van hem door aan een derde partij.
-Bv2 welke ook diensten leverde aan de derde partij start bv1 door.
-Bv2 is officieel niet gelieerd aan bv1
Nu ben ik ook benieuwd of bv1 zijn diensten wel heeft door belast aan de derde partij, ik zou me kunnen voorstellen dat met het aankomende faillissement bv2 deze diensten heeft door belast. Dit omdat een samenwerking tussen bv1 en bv2 al langer in de lucht hing.
Kan ik dit nagaan? Curator werkt niet mee en plaatst al 24 maanden verslagen met summiere updates, logisch want er zit natuurlijk geen euro in de boedel.
nb. ik weet niet of ik in dit verband een verslag mag plaatsen waar dus ook namen in genoemd worden
Bij voorbaat dank.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28447-diensten-bestellen-met-faillissement-in-vooruitzicht/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag