• 0

hoi ben op zoek naar non merk betaalbare kinderkleding voor markten en webwinkel

hoi,ik ben op zoek naar betaalbare kinderkleding die ik in kan kopen bij een groothandel of leverancier in en buiten nederland.sta sinds 2009 op markten en braderieen en ga rond eind september van start met mijn webwinkel.graag zou ik ook uit willen bereiden met kinderkleding voor kinderen met een maatje meer.wil wel graag ook deze kleding betaalbaar houden.maar als ik op internet naar groothandels of leveranciers in deze branche ga zoeken kom ik steeds uit bij webwinkels die deze artikelen verkopen ,maar ben op zoek naar de kleding die ik zelf kan gaan verkopen.ook met de verdere kinderkleding kom je steeds uit bij merkkleding maar ik wil graag non merk gaan verkopen.dus wie zou me hierbij kunnen helpen ,zodat ik wat meer verschillende adresjes heb zodat ik niet telkens dezelfde kinderkleding heb zoals zovelen op de markt.wil graag wat leuke kinderkleding inkopen die nog voor iedereen betaalbaar is ook !!!

groetjes karin

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Hoi Jodre

 

Je vraag is letterlijk al een keer of 10 voorbijgekomen op higherlevel. Check de zoekfunctie maar eens.

 

Aangezien de vraag hetzelfde is zullen de antwoorden dat in grote lijnen ook zijn en dus gaat dit topic op slot.

 

Mochten zaken in de genoemde topics onduidelijk zijn of mocht je nog specifieke vragen niet beantwoord zien dan kun je die in een nieuw topic stellen

 

Frans

HL-admin

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 79 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.