• 0

Fabrikant kleding kleine aantallen.

Geachte heren/dames,

 

Wie kan mij helpen bij het vinden van een goede fabrikant die voor een betaalbare prijs heren overhemden kan maken.

Het betreft casual overhemden.

 

Ik ben ooit eerder begonnen met een eigen kledinglabel. Destijds heb ik mijn kleding in Nederland laten maken. Dit is niet erg goed bevallen. Met name de kwaliteit van productie was een groot probleem (pasvorm, afwerking etc.).

 

Ik wil nu opnieuw starten. Maar ik wil wel met een partij samenwerken die veel ervaring heeft in de productie van kleding.

Ik zal eerst starten met een monstercollectie, en verwacht per artikel ongeveer 50 stuks te verkopen in het eerste seizoen.

 

Ik weet dat dit niet erg veel is, maar ik zoek een partner die open staat voor een label dat nog moet groeien. En die daarom de kleine aantallen (in het begin) voor lief neemt.

 

Wie kan mij in contact brengen met een bedrijf die mij kan helpen opstarten??

 

Mochten er vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik die graag!

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Niels

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Dit is topic nr 372 dat over kledinginkoop gaat, misschien dat je de zoekfunctie van dit forum eens zou kunnen gebruiken?

 

Daarnaast: als jij aangeeft al ervaring te hebben met de inkoop/productie van kleding zou je toch zelf ook over genoeg adressen moeten kunnen beschikken. De kans lijkt me erg klein dat je via dit forum dan de perfecte leverancier gaat vinden.

 

Zelf al op onderzoek geweest? Textielbeurzen bezocht in buitenland, Fashion Centre etc etc etc

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.