Wauwel Topic: the Goog, The Bad & The Ugly

Aanbevolen berichten

mod edit: ontwauweld op verzoek RVD

 

Wat ??? mogen we niet wauwelen van de RVD ???

 

Dit mag (wat mij betreft) hier wel, ik vond het een leuke post (en ik ben Konings gezind)

Zou mooi zijn als je het terug plaatst.

 

Wauwel is wauwel. Daar kunnen ze toch wel tegen?

 

Op verzoek van RVD.... Is dit film of werkelijkheid. Wordt er een beetje bang van, van deze post...

Vooruitgang, achteruitgang of nooduitgang?

Link naar reactie

Ben ik wel maar door de belasting ;)

 

Maar RVD (trouwens ook, adoptie)

 

Maar de objectiviteit van HL? Een gerespecteerd moderator plaatst een mooie tweet (als wauwel) en moet het verwijderen van de RVD. Nu merk ik dat wij hier vrijwillig proberen te wauwelen. Maar dat RVD meekijkt. Ik val nu van mij stoel ;D

 

Vooruitgang, achteruitgang of nooduitgang?

Link naar reactie

Om maar effe mee te wauwelen : Na het gewauwel op het werk, was vrijdag mijn echtgenote jarig en kwam er 's avonds wat visite. Ook de grootste wauwel, schoonmoeder, wauwelde er vrolijk op los. Door dit gewauwel, werd schoonvader kribbig en wauwelde een eind terug, dat dat gewauwel afgelopen moest zijn.

 

De kinderen mochten langer opblijven en wauwelden gezellig mee.... ik trok me terug in de keuken en wauwelde in mezelf...

 

Zaterdagavond een verjaardag, waar het gewauwel van de één overstemd werd door het gewaauwel van de ander. Kinderen wederom te laat naar bed en wauwelden vrolijk mee. Zeker de wauwel van de jongste van 3 stond geen seconde stil. Ik trok me terug op het balkon en wauwelde wat in mezelf....

 

Zondagochtend wakker worden met het gewauwel van de jongste in mijn oor..... heb het gevoel pas net in bed te liggen en het gewauwel van de avond en nacht vooraf wauwelt nog na in mijn hoofd en oren....

 

3 uur in de auto gezeten met gewauwel van 2 wauwelende kinderen die het gewauwel van elkaar niet meer konden hebben.

 

Zondagavond..... kinderen liggen op tijd in bed, en nu wauwelt mijn vrouw nog een eind weg over het gewauwel van gisteravond, waarvoor ik dus eigenlijk gevlucht was. Nu alleen achter de laptop met het gewauwel van het NOS nieuws op de achtergrond en het gewauwel van afgelopen weekend nog tuterend in mijn oren....

 

En ineens kom ik dit topic tegen..... en verbaas mezelf wat voor wauwelaar ik zelf ook ben.....

 

Slotje tot vrijdagmiddag 14.00 uur ?

Link naar reactie
De RVD heeft wel wat beters te doen, tenminste dat hoop ik toch wel. Laat het aub zo zijn.

 

Het is nog erger. De waarheid zoals jullie die kennen bestaat niet. Jullie zijn allemaal slaven in een gevangenis die je niet kunt proeven, zien of ruiken: een gevangenis voor de geest. Het is een neuroactief stimulatieprogramma genaamd "Higherlevel".

 

Groet,

Agent Smith.

 

PS: get a life a.u.b! Als ik zelfs in een off topic wauweltopic een grap nog moet gaan uitleggen :'(

 

Dat is gewoon intern gegoochel door de mods onderling. Zijn retweet zal wel niet zo goochem zijn gevonden door andere. Dus is hij met de goochelstok op de vingers getikt..

Nee hoor ;) Gewoon zelf een goede grap nog een treetje hoger gezet. Mods goochelen niet, dus ook niet onderling, en elkaar op de vingers tikken is over het algemeen niet nodig: mods vangen als hoge bomen veel wind, dus zijn we extra scherp op het tonen van het goede voorbeeld; behalve in een off topic wauwel topic dan uiteraard...

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Ik moet eerst naar de buitengewone nieuwe verbrandingsmotor gaan kijken morgen. Dan even de bevindingen netjes opschrijven en daarne voorbereiden op Nuremberg, alwaar ik vrijdagavond met enige dames de tafel ga versieren...... De dage worden steeds korter, dus wat dat betreft is een warm slofje welkom. ;)

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Met recalcitrant gedrag om nu weggewauweld te worden..................

 

Misschien is het juist goed om doordeweeks te wauwelen om elke dag lekker positief je dag door te komen. En dan na een gewauwelweek alhier, met een lekker gevoel je weekend in te gaan. Althans... in mijn perceptie heeft wauwelen altijd een positieve uitwerking. Je kan het maar "ergens" kwijt zijn. En dan wel enorm prettig als je daar in het weekend geen last van hebt.

Althans... clock wise. Want in In mijn ouderwetse opvoeding gaat de familiesfeer daar in het weekend anders mee om. Want ondernemers hebben nu eenmaal geen 9 till 5 slotje ;D

 

Optie ? Maandag (vanaf het moment dat je opstaat) wauwelen tot 12.00 uur en dan topic virtueel op slot. Alle wauwelaars "gewoon" de week doorkomen en vrijdag het topic van 12.00 tot 16.00 uur virtueel openen om je weekend te starten met je eigen gewauwel?

 

Over tijdstippen wauwelen? JA... goed plan! Want wauwelen... Volgens mij houd dat nergens op (in tijdstip niet, en in wauwelen niet). Maar van tijd tot tijd dit HL-topic op slot lijkt mij wel verstandig voor sommigen ;)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.