Wauwel Topic: the Goog, The Bad & The Ugly

Aanbevolen berichten

Neuh, ik heb deze week echter wel een nieuwe planet ontdekt. Het idee is van mij om deze vol te plempen met "Center Parcs"-achtige huisje. Het hele ondernemingsplan is gereed. Ik mis alleen nog een paar euro en vervoersmiddelen. Iemand een idee?

 

Maak de Dungan-munt het enige wettige betaalmiddel op jouw planeet, en doe je boodschappen voortaan alleen nog bij de C1000.

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

ik moet morgenmiddag mijn schoonmoeder op de trein naar Lyon zetten. Als je wil kan ik de jouwe ook wel mee oppikken? ;D

 

HO ! STOP !

 

Hoeveel plaats heb je in de auto ? Bij deze meld ik mijn schoonmoeder ook aan !!

1 op de bijrijderstoel, 2 op de achterbank dus, wellicht meld er zich nog iemand voor de kofferbak ?

 

 

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

ik moet morgenmiddag mijn schoonmoeder op de trein naar Lyon zetten. Als je wil kan ik de jouwe ook wel mee oppikken? ;D

 

Proost vast! op t weekend!

 

 

Net op tv!

 

TGV naar Lyon, 4 schoonma tickets voor de prijs van 3!!

 

Net gebeld maar is een retour. Heb ik niks aan.. Wil enkele reis voor haar...

Link naar reactie

er stelde net iemand een vraag in een ander topic over exporteren naar vietnam

 

misschien kun je daar wat mee?

 

[offtopic]

Is dat wauwel dan? chinezen kopen ook dingen uit NL. Waarom dan een vietnamees niet?

 

[ontopic]

 

er zitten allemaal - - - (streepjes) in mijn kop ???

Vooruitgang, achteruitgang of nooduitgang?

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

er stelde net iemand een vraag in een ander topic over exporteren naar vietnam

 

misschien kun je daar wat mee?

 

Als hij mijn leveringsvoorwaarden wilt accepteren :

 

- FOB Artis

- garantie tot aan de deur

- geen geld terug bij verborgen gebreken

- accepteren consequenties overtollige botoximplementaties

- loopt 1 op 3 borrels

- telefonisch contact met nl ten strengste verboden

 

 

Link naar reactie
Maak de Dungan-munt het enige wettige betaalmiddel op jouw planeet, en doe je boodschappen voortaan alleen nog bij de C1000

 

kan die irritante mevrouw dan als eerste mee?

 

beetje late reactie maar dat krijg je als je sinds donderdag alleen maar feest en wauwelt in plaats van werken. ;D maar ja vandaag weer een klus dus er maar weer vroeg uit. :P

 

 

Link naar reactie

Vanavond gezamelijk verjaardag vieren..... buiten alle "normale" voorbereidingen tegenwoordig ook een "rook-tent" bouwen buiten. Niet eens voor deze verstokte roker, maar ivm de de overige visite......

 

Maar goed, tafel in de tent, kaarsjes erop, kachel erbij en abakken op de tafel ! Jullie ook een fijne avond !

 

 

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Vanavond gezamelijk verjaardag vieren..... buiten alle "normale" voorbereidingen tegenwoordig ook een "rook-tent" bouwen buiten. Niet eens voor deze verstokte roker, maar ivm de de overige visite......

 

Maar goed, tafel in de tent, kaarsjes erop, kachel erbij en abakken op de tafel ! Jullie ook een fijne avond !

 

 

 

Zullen we met alle 34978 Hl leden gezellig op visite komen ?

Link naar reactie

Viering van het Leids ontzet, met al die regen maar de kroeg in, zal ook wel flink gewauweld worden.

Het feest is officieel op 3 oktober, wordt verplaatst naar 4 oktober ivm zondag.

 

Maandag de taptoe en de optocht, kijkt de ene helft van Leiden naar de andere helft van Leiden.

En 's avonds lekker de kermis op.

 

En zoals het hoort op 3 oktober in Leiden eten we hutspot morgen.

 

En de echte echte Leienaren staan 's ochtends al in de rij voor haring met wittebrood, ook bij regen zoals nu.

 

Maar als import Leidenaren volstaan we met een lidmaatschap van de drie october veereniging en het eten van hutspot op drie oktober.

 

Leuk detail daarbij is, dat er toen een Universiteit toen aan Leiden werd geschonken vanwege de dapperheid van de Leidenaren in die dagen.

Link naar reactie

Weet je wat, voor de 13e keer het ga jullie goed. ;D Jullie zullen er niet rouwig om zijn :) Moeilijke rare man die het er vaak niet mee eens is.

 

Ik kan hier nooit aan wennen. Er worden openingspost gewijzigd zonder overleg...

 

Ach...... Heren succes. Back to Google life (zonder streepjes) Ik wordt hier niet wijzer van en kost me veel energie. Er is veel eigenbelang en ze staan niet open voor suggesties. Ik win dat niet verbaal. Men kan niet gelijk geven want dan staat hun zaak op het spel.

 

13 keer, ;) Ik heb mijn best gedaan.

 

Nu echt anoniem of niet. Helemaal niet meer dus>

 

Frans, bedankt voor je inzet. Norbert voor je .... (wel leuk). Twabla erg interessant. Alle anderen ook bedankt en tot....

 

Is dit wauwel of niet? We zullen zien ;D

 

 

Vooruitgang, achteruitgang of nooduitgang?

Link naar reactie
Volgens mij heeft norbert iets aan de titel toegevoegd, namelijk: 'reloaded'. niets meer en niets minder.

Klopt, nothing more, nothing less. Ter herintroductie van het wauwel-topic. Was me niet eens bewust dat titelwijziging van een hele draad ineens ook een mod edit in de openingstopic oplevert (weer wat geleerd...) Had ik dat van te voren geweten, dan had ik dat zeker even toegelicht...

 

Maar goed, So long, en tot volgende week?

En let op: dan pas ik de titel aan tot [glow=yellow,8,8]"Wauwel Topic: The Goog, The Bad and The Ugly" [/glow](Waarbij ik in dit geval natuurlijk "the Bad" ben en Frans, well... you get the point ;))

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 95 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.