• 0

Zoektermen google : Wat komt er in de HL-mind als eerste op ?

Gast Verwijderd account

Stel :

 

Je onderneming verkeerd in financiële nood,incassobureaus komen geregeld op de koffie of je leverancier dreigt met het uit handen geven van de vordering. Je hebt wel het idee dat je bedrijf levensvatbaar is maar je ziet door de bomen het bos niet meer.

 

Je tikt google.nl in en je typt ....

 

 

Graag hoor ik van jullie wat de eerste 3 termen zijn die in je opkomt om op te gaan zoeken.1 term kan uiteraard uit meerdere woorden bestaan.

 

Dank.

 

Danny

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0
trouwens dit zijn de snelle stijgers (zoektermen)

 

Hebben deze zoektermen één op één met zakelijke financiële nood te maken? Snelle stijgers waarvan?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Dit heeft meer waarde dan wat HL denkt. (is veel breder)

 

Niet helemaal mee eens goog. Google geeft populaire variaties op een vooraf gedefinieerde input. De input die jij hebt gegeven is waarschijnlijk zoiets als "snel geld nodig".

 

Jij hebt dus voor google bepaalt waarvoor variaties gevraagd zijn. Ik neem althans niet aan de je de complete omschrijving van TS is gekopieerd en geplakt en dat google met dit advies kwam.

 

Google is dus handig om een vervolgonderzoek te doen NADAT de vraag is geinterpreteerd door een mens van vlees en bloed. In dit geval een HL-er.

Google is niet breder, maar dieper mits je de goede zoektermen geeft

 

Het feit dat TS aan het einde schrijft dat het bedrijf levensvatbaar is laat mijn gedachten eerder gaan naar financiering, investeerders, schuldsanering, bedrijfshulp, ondernemershulp en niet op snel geld etc.

 

Persoonlijk zou ik trouwens als allereerste zoeken op: +site:www.higherlevel.nl +levensvatbaar , maar goed, op die manier begin ik vrijwel al mijn ondernemersgerelateerde zoekopdrachten :)

 

Frans

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 218 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.