• 0

Webshop

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ja het is dat ik naar thailand ga verhuizen over enkele maanden en dan kan ik het zelf controleren of het MVO is.De webshop zet ik voort hier in nederland en wil ik zelf de producten opsturen naar een contactpersoon die het weer doorstuurt zegmaar naar de consument.

ik wil de webshop natuurlijk al wel van start brengen maar ik kan echt geen enkele importeur vinden van kleding ik hoop echt dat iemand hier gewoon een tijdelijke of misschien zelfs vaste persoon voor kan vinden dat zou echt fijn zijn.

 

Mvg,

 

Tim Schoeman

TIDA Consultancy's

Http://www.tidaconsultancy.com (hoofdsite onder constructie)

Http://www.tidaverhuur.nl

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Heb je inmiddels een contact persoon gevonden in Nederland? Ik zie dat je bericht al van een tijd geleden is maar ik heb wellicht de oplossing. Ook wij versturen produkten vanuit Thailand naar Nederland en hebben een goed contactpersoon die voor ons de distributie doet in Nederland. Wij hebben onze voorraad bij hem ondergebracht en bestellingen die via de site binnen komen worden direct door hem verstuurd. Wij betalen per verzonden bestelling een vast bedrag en dit verloopt perfect.

Mocht je geinteresseerd zijn mail mij dan zodat we hierover contact kunnen hebben

 

Gr jeannette

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 94 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.