Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rob09
Rob09
Beste leden van Higherlevel,
Ik heb een vraag met betrekking tot de financiering van een autowaslocatie die ik in Zuid-Holland zou willen realiseren.
Het gaat om een autowaslocatie waar de klant door middel van zelfwasboxen & stofzuigers de auto zelf kan schoonmaken
Ik houd rekening met een investering van +- €135.000,-
Hiervan wil ik €45.000,- financieren met eigen vermogen.
Ik houd rekening met de volgende bedragen
Complete wasbox 4x = €60.000,-
Stofzuigers €5000,-
Vloeistofdichte vloeren etc €15000,-
Grond a €275,- M2 x 200 €55000,-
Reclame etc. €5000,-
Totale investering €140.000,-
Ik verwacht 200 M2 grond nodig te hebben voor de complete locatie
Ik ben een startend ondernemer zonder verdere ervaring in deze branche.
Ik heb uiteraard een ondernemingsplan opgesteld en ik verwacht de financiering van de bank binnen 10 jaar helemaal afgelost te hebben.
Hierbij ga ik uit van een financiering van €95000,-, waarbij ik dus €9500 per jaar wil gaan aflossen.
Van de inkomsten uit de onderneming hoef ik niet te leven en ik zou de financiering dus ook zo snel mogelijk af willen lossen.
Is het mogelijk dat een bank dit bedrag aan een startend ondernemer gaat financieren of kan ik dit wel vergeten ?
Zijn er eventuele andere opties mbt de financiering ?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Gr Rob
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28610-financiering-autowaslocatie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag