Zo goed is ons forum

Aanbevolen berichten

Stukje uit een PM die ik kreeg:

 

In het handboek ondernemen van de belastingdienst staat hier (VAR) namelijk niets over

Ik heb met de belasting telefoon gebeld, die wisten het ook niet zeker, en die adviseerde mij te kijken op HigherLevel want daar zou het zeker uitgelegd moeten staan. Ik gaf daarop aan dat in mijn ogen de belastingdienst hier toch zeker meer over moest weten,

 

Need I say more ;)

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

Hmmm, ik ga toch het regeeraccoord maar eens doorspitten. Voor je het weet staan we daar ook in :)

 

Frans

 

mag hopen van niet dit negeeraccoord zou ik niet graag "onze naam" onder zien..

 

Wel opvallende uitspraak van de belastingtelefoon, aan de andere kant ook wel begrijpelijk, aan de telefoon kunnen ze alleen ingaan op de gestelde vraag zonder achtergrond en voorzichtig zijn dat niet verkeerde verwachtingen worden gewekt. Wij kunnen hier makkelijker ingaan op de context en doorvragen op de specifieke situatie..

 

Laatst op een seminar bij de kamer van koophandel werd Higerlevel ook een aantal maal genoemd door de aanwezige kvk medewerkers als waardevolle informatiebron, eigen forum werd niet genoemd :) vond ik ook redelijk opvallend..

 

Link naar reactie

Dat hebben jullie toch maar mooi voor elkaar. Nu nog een keer een mod bij dwdd en dan is het helemaal kompleet. ;)

 

Jullie? Mod? HL bestaat bij de gratie van de leden die kennis inbrengen. En mod's zijn vooral actieve leden en in mindere mate een soort van bestuur van HL ofzo. Dus wat mij betreft svp niet die scheiding aanbrengen

 

Ik heb veel liever dat Penhouder en Odems samen de Herman Wijffels innovatieprijs in ontvangst nemen en aansluitend bij DWDD zitten om te vertellen dat ze via HL met elkaar in contact zijn gekomen. :)

 

Frans

Link naar reactie

Hmm... de eer komt geheel toe aan dhr van Huuksloot, laat daar geen twijfel over bestaan. Helaas is hij niet meer zo mobiel. Maar dat komt later. Hij heeft pas wat pc-lessen gekregen om wat wegwijs op het internet te raken. Dat is al heel knap op die leeftijd.

Ik vond/vind dat jullie mods hier geweldig stuurwerk verrichten. Daar worden toch maar even vele uren vrijwilligheid in gestoken. En natuurlijk steek je er iets van op. Dat doen we allemaal.

Link naar reactie
Ik heb veel liever dat Penhouder en Odems samen de Herman Wijffels innovatieprijs in ontvangst nemen en aansluitend bij DWDD zitten om te vertellen dat ze via HL met elkaar in contact zijn gekomen. :)

Alleen als er een "DWDD in het land" versie komt, denk ik... ;)

 

Maar vinden jullie het niet vreemd dat de Belastingtelefoon, die toch over de VAR e.d. gaan, niet eens weten hoe hen eigen regels in elkaar zitten?

Eerlijk gezegd niet, nee. :-[

Link naar reactie

Mwahhh....... ;D ;D

 

Een bietje op z'n Brabants gezeet !

 

Heb overigens HL al diverse malen aangehaald binnen politiek en ook wel eens wat draadjes inclusief commentaar en dergelijke aangekaart bij bijvoorbeeld DWDD, maar nooit een reactie.

 

M.Vr. Gr.

 

HL éénmans promotie team ! (hahaha ;D)

 

 

Link naar reactie

ho ho niet allemaal naast de schoenen gaan lopen. Scherp blijven. Hl is redelijk maar er kan zoveel beter. Vooruitgang?

 

Nou ??

 

Kom maar op ! Ik promoot persoonlijk HL al langer bij collega's en bijvoorbeeld winkeliersverenigingen, maar ik zie wel meer mogelijkheden.

 

Een hersenspinsel op de late avond : Waarom bijvoorbeeld niet in ieder verstuurd mail bericht richting je relaties de melding (net als in je disclaimer) : Ik ben lid van Higherlevel : Ondernemers site van Nedrland (incl link natuurlijk)

 

 

Link naar reactie

ho ho niet allemaal naast de schoenen gaan lopen. Scherp blijven. Hl is redelijk maar er kan zoveel beter. Vooruitgang?

 

Nou ??

 

Kom maar op ! Ik promoot persoonlijk HL al langer bij collega's en bijvoorbeeld winkeliersverenigingen, maar ik zie wel meer mogelijkheden.

 

Een hersenspinsel op de late avond : Waarom bijvoorbeeld niet in ieder verstuurd mail bericht richting je relaties de melding (net als in je disclaimer) : Ik ben lid van Higherlevel : Ondernemers site van Nedrland (incl link natuurlijk)

 

 

 

Nee

Vooruitgang, achteruitgang of nooduitgang?

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Als één iemand trots is met wat ze NU *) leest, dan ben ik dat.

 

Tussen wens (toen ik in conept HL bedacht) en uitwerking (met meer dan dank aan Denis Hettema en Jeroen Bakker), tot realiteit (dankzij alle moderatoren sinds 2002) voor wat HL nu is, is er altijd een' "onderbuikgevoel" dat HL.nl een invulling geeft aan ondernemers. Dit topic maakt van een "onderbuikgevoel" een feit.

 

Wij (ex)ondernemers zijn degenen, die dit forum maken voor wat het is. Want (in mijn perceptie), de enige die de ondernemer écht kan helpen, is de ondernemer zelf ! Dat is de basisfilosofie van dit forum.

Dat wil niet zeggen dat we iedereen tevreden kunnen stellen. Want als je het forum leest en begrijpt, is niet iedereen tevreden met wat ze hier ervaren. Maar in basis... In basis "klopt" het ondernemershart wel !!!.

 

*) Inside HL-nation (mods, leden en meelezers) : niet omdat we dit door de jaren heen zo nu en dan niet horen. Maar toch... Toch FIJN om, naast het gezemel en gewauwel in dit forum,,, Toch goed om met zijn allen BLIJ te zijn met dit topic! én TROTS te zijn op dit forum!!

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Dat hebben jullie toch maar mooi voor elkaar. Nu nog een keer een mod bij dwdd en dan is het helemaal kompleet. ;)

 

Jullie? Mod? HL bestaat bij de gratie van de leden die kennis inbrengen. En mod's zijn vooral actieve leden en in mindere mate een soort van bestuur van HL ofzo. Dus wat mij betreft svp niet die scheiding aanbrengen

 

Ik heb veel liever dat Penhouder en Odems samen de Herman Wijffels innovatieprijs in ontvangst nemen en aansluitend bij DWDD zitten om te vertellen dat ze via HL met elkaar in contact zijn gekomen. :)

 

Frans

 

We zitten met ons product bij de tien genomineerden voor deze prijs. DWDD is nog niet in zicht. ;) Maar de promotie van ons product en waar we nu zijn had niet zover geweest als we HL er niet voor hadden kunnen gebruiken. (of heet dat misbruiken? )

 

Gisterenavond weer veel promotie voor HL gemaakt tijdens een netwerkbijeenkomst op Ypenburg. Nog enkele forumleden gesproken ook.

Link naar reactie

Ere wie ere toekomt.

Het feit dat de Belastingtelefoon verwijst naar HL moet voornamelijk op het conto van 2 heren geschreven worden, namelijk die van Joost voor zijn vele antwoorden (hoe vindt een werkend iemand de tijd om in 3 jaar bijna 8.000 berichten te plaatsen, zo vraag je je af) en die van Ronaldinho voor zijn iets minder vele (maar nog steeds vele) maar meestal zeer doorwrochte antwoorden.

Hulde heren!

 

Groeten,

 

Louis

www.visservaneck.nl.

Link naar reactie

Weet je wat jij zou moeten doen? Naar Higherlevel gaan!

offuh.....

Leuker kan HL het niet maken, wel duidelijker.

 

Maar even zonder gekheid, als ik iemand tegenkom die eigen zaak heeft of daar net mee bezig is raad ik altijd meteen even hl aan. En als ik eens niet op hl zoek maar gewoon via google is het altijd grappig te zien hoe vaak hl weer tevoorschijn komt.

Link naar reactie

Joost voor zijn vele antwoorden (hoe vindt een werkend iemand de tijd om in 3 jaar bijna 8.000 berichten te plaatsen, zo vraag je je af)

 

Dank voor de pluim. Zo bijzonder is dat niet hoor. HL is goed voor Kaliber, dus is Kaliber goed voor HL ;)

 

Overigens deel ik je mening t.a.v. Ronaldinho: kwalitatief echt behorend tot de absolute top van HL!!

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 260 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.