Ik heb geprobeerd uit te zoeken over de volgende vraag.
Ik heb een bedrijf en wil internet aanvragen. Puur internet om te internet en niet om te pinnen of bellen. Zoals jullie al weten zijn zakelijke pakketten duurder dan prive pakketten. Dat is niet bij alle provider. Mijn vraag is of ik een prive pakket kan aanvragen voor mijn bedrijf en de kosten daarvan als aftrekpost gebruiken voor mijn bedrijf? Of moet ik perse een zakelijk pakket nemen om dit als aftrekpost mee te kunnen tellen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
The Beast
The Beast
Beste HL Leden,
Ik heb geprobeerd uit te zoeken over de volgende vraag.
Ik heb een bedrijf en wil internet aanvragen. Puur internet om te internet en niet om te pinnen of bellen. Zoals jullie al weten zijn zakelijke pakketten duurder dan prive pakketten. Dat is niet bij alle provider. Mijn vraag is of ik een prive pakket kan aanvragen voor mijn bedrijf en de kosten daarvan als aftrekpost gebruiken voor mijn bedrijf? Of moet ik perse een zakelijk pakket nemen om dit als aftrekpost mee te kunnen tellen?
Bedankt alvast voor jullie advies!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28634-prive-internet-aansluiting-voor-zakelijk-gebruik-wel-als-aftrekpost/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag