• 0

Vraagje???

Goede morgen HL leden,

 

Ik heb me pas recentelijk aangemeld op deze forum ben wel een actieve lezer geweest in het verleden. Ikzelf zit al zo'n 5 jaar in he BI vak en heb al heel lang plannen om voor mijzelf te beginnen, dit heeft zich in de gedurende maanden ontwikkelt tot eigen werkgever zijn in het BI vak.

 

Nou ben ik niet heel erg bekend met de forum regels vandaar dat ik in eerste instantie hier vraag of ik de volgende vraag mag stellen.

 

Is het mogelijk om via deze forum te zoeken naar een potentiele zakenpartner om ideeen mee uit te wisselen die ik de afgelopen paar jaar heb opgedaan en gezamelijk een feasibility onderzoek te doen.

 

Indien het past binnen de forum regels wil ik wel een nadere verklaring doen met betrekking tot de inhoud van dit onderwerp.

 

Met vriendelijke groet,

 

Hikotiko

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Jeroen,

 

Bedankt voor je reactie, het is niet zo dat ik mijn ideeen en plannen voor de toekomst hier op de forum wil plaatsen vanwege persoonlijke redenen.

 

De reden voor mijn posting is dat ik op zoek ben naar een ondernemend persoon die wellicht ook zijn eigen bedrijf willen starten maar door de een of andere reden niet durft of doet.

 

Waar ik op zoek naar ben is een persoon die ook werkzaam is op gebied van Business Intelligence in de omgeving van Arnhem om bij elkaar te komen en met ideeen te sparren die ik heb, wellicht heeft die persoon ik kwestie ook wel ideeen op gebied van BI. En wil ook dit medium gebruiken om in contact te komen met een dergelijk persoon.

 

Groet,

 

Hikotiko

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 300 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.