• 0

Bedrijven en linkedin

De meeste van jullie zullen het inmiddels wel gezien hebben.

 

Maar je kunt nu als bedrijf ook een linkedin pagina hebben zoals de mijne hieronder:

http://www.linkedin.com/company/j.c.-sound-&-light

 

Maar hoe kun je hier als bedrijf nu je voordeel daruit halen? Je kunt geen berichten plaatsen, alleen je omschrijving aanpassen.

 

Wat is er dan precies als bezoeker te volgen?

 

 

Voordat de bedrijvenpagina's er waren had ik wel een groep aangemaakt met mijn bedrijfsnaam, maar volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling. Ik heb hier echter wel de mogelijkheid om dingen te posten.

 

Iemand een idee hoe je hier het beste mee moet omgaan?

 

 

edit link gefixed

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik zou sowieso een URL gebruiken zonder & teken want dat teken betekend daadwerkelijk iets op internetgebied en dat maakt het dat je technische problemen gaat zien zoals je hier ook ziet op het forum.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Ik vind 't wel een mooi onderwerp om wat over uit te wijden op een blog, eens kijken wat ik daar van bak...

 

Anyway, in het kort :

 

1 - Google zoekmachine optimalisatie, linkedin doet het nou eenmaal goed in google

2 - Bij grotere bedrijven is een bedrijfspagina direct een dynamisch visitekaartje met al het personeel

3 - Ik kan grote bedrijven volgen en kijken wie daar bij komt werken, wie weg gaat

4 - Wat is de noodzaak nog van je eigen website als zo'n profiel al voldoende info geeft ? Voor veel ZP'ers ideaal om zo zichzelf te profileren !

Link naar reactie
  • 0

Ik heb alleen geen medewerkers die vinden dat Linkin een toegevoegde waarde heeft. Dus volgens linkin werkt er niemand bij mij...

 

Maar het is dus alleen echt boeiend voor seo en voor mensen die geen eigen site kunnen/willen bouwen.

Wat trouwens wel erg betrekelijk is met het max aantal woorden en het ontbreken van de mogelijkheoid of foto's of filmpjes te plaatsen.

Link naar reactie
  • 0

Volgens mij heb je wel de mogelijkheid een link naar je eigen website te plaatsen...

 

En de vraag dan ook direct, waarom zou ik een eigen website hebben en waar vind ik de tijd om filmpjes etc. te maken ?

 

En wat personeel betreft, ook je klanten kunnen zich binden aan jouw bedrijf. Dat is een enorme toegevoegde waarde !

Link naar reactie
  • 0

Ja en met de link plaatsen naar je eigen website is het dus alleen een seo tool.

 

Waarom je wel een eigen website moet maken?

- veel mooier

- veel professioneler

- mogelijkheid tot het plaatsen van foto's en filmpjes of als je dat niet wilt alleen foto's

- veel meer overzicht

- meer ruimte

- meer mogelijkheden, zoals nieuwsbrieven, invulformulieren etc.

 

Waarom ozu je je als klant binden aan een bedrijf als er geen updates kunnen worden gemaakt behalve als je de tekst in de omschrijving aanpast.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 178 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.