mijn naam is Michel van Rossum en ik ben 22 jaar oud, en studeer ICT & Media Design aan de Fontys in Eindhoven. Ik ben bezig met een onderzoek wat betrekking heeft op ondernemers, en welke problemen een ondernemer zoal tegen komt bij het starten.
Nu heb ik een aantal onderzoeken online gevonden die betrekking hebben op ondernemen tijdens de crisis. Maar al snel merkte ik behoefte te hebben aan een inside view. Ik wil graag een beter inzicht krijgen in de gevolgen op persoonlijk vlak.
Ik heb een aantal vragen korte opgesteld, en ben benieuwd of jullie mij van antwoord zouden willen voorzien (ook als je niets hebt gemerkt van de crisis!):
Wat voor onderneming heeft u?
Heeft de crisis uw onderneming beïnvloed? Zo ja, wat waren de gevolgen?
Wat waren de persoonlijke gevolgen voor u?
Veroorzaakte problemen als gevolg van de crisis meer stress? Zo ja, hoe uitte dit zich?
Heeft u iets geleerd van de crisis? Zo ja, wat?
Dit waren mijn vragen. Ik zou het erg op prijs stellen als jullie me hier iets meer over konden vertellen.
Alvast bedankt voor jullie tijd! Ik zie uit naar jullie reacties!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
rossum
rossum
Hallo,
mijn naam is Michel van Rossum en ik ben 22 jaar oud, en studeer ICT & Media Design aan de Fontys in Eindhoven. Ik ben bezig met een onderzoek wat betrekking heeft op ondernemers, en welke problemen een ondernemer zoal tegen komt bij het starten.
Nu heb ik een aantal onderzoeken online gevonden die betrekking hebben op ondernemen tijdens de crisis. Maar al snel merkte ik behoefte te hebben aan een inside view. Ik wil graag een beter inzicht krijgen in de gevolgen op persoonlijk vlak.
Ik heb een aantal vragen korte opgesteld, en ben benieuwd of jullie mij van antwoord zouden willen voorzien (ook als je niets hebt gemerkt van de crisis!):
Wat voor onderneming heeft u?
Heeft de crisis uw onderneming beïnvloed? Zo ja, wat waren de gevolgen?
Wat waren de persoonlijke gevolgen voor u?
Veroorzaakte problemen als gevolg van de crisis meer stress? Zo ja, hoe uitte dit zich?
Heeft u iets geleerd van de crisis? Zo ja, wat?
Dit waren mijn vragen. Ik zou het erg op prijs stellen als jullie me hier iets meer over konden vertellen.
Alvast bedankt voor jullie tijd! Ik zie uit naar jullie reacties!
Fotografie & Webdesign, bezoek http://rossumedia.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28709-ondernemen-tijdens-de-crisis/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag