Ik ben van plan een informatieve site op te zetten op het gebied van Building Information Modeling (BIM). BIM is een vervolg op CAD software voor de bouw en architectuur. Naast onze commerciele activiteiten op dit gebied heb ik het plan opgevat om een info site te maken om het concept meer onder de aandacht te brengen. Wat is BIM, wat kun je er mee, wat is de stand van de software, verschil tussen 3D model en gebowmodel.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
innoboy
innoboy
Ik ben van plan een informatieve site op te zetten op het gebied van Building Information Modeling (BIM). BIM is een vervolg op CAD software voor de bouw en architectuur. Naast onze commerciele activiteiten op dit gebied heb ik het plan opgevat om een info site te maken om het concept meer onder de aandacht te brengen. Wat is BIM, wat kun je er mee, wat is de stand van de software, verschil tussen 3D model en gebowmodel.
Graag wil ik meer inzicht in de volgende zaken:
1. aanpak/vormgeving van info site
2. bekendheid genereren met klein budget
3. al dan niet forum inrichten en zo ja hoe
4. wel of niet aanhaken bij andere innitiatieven
Alle suggesties welkom.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2871-informatieve-site-opzetten/Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag