SvenSBRM 0 Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 Goedemiddag, Ik ben een onderzoek aan het houden over huiswerkbegeleiding in Nederland. Het onderzoek gaat goed en krijg vele antwoorden, echter blijf ik bij één onderwerp steken. De regelgeving en/of wetten betreft deze branche, - waar vallen deze onder? - welke regels / wetten zijn er? - waar kan ik deze vinden? Ik hoop dat er een ondernemer is die mij de goede richting kan wijzen! Vriendelijke groet, Sven van Oostveen Link to post Share on other sites
0 Joost Rietveld 1,332 Posted October 7, 2010 Share Posted October 7, 2010 beste Sven HL is niet bedoeld voor huiswerk/studievragen en -onderzoeken. Zie de huisregels. Hier gaat een slot op. groet Joost HL admin JoostRietveld.nl : Fiscaal-juridisch adviseur: rechtsvormkeuze/-wijziging, samenwerkingsverbanden, bedrijfsoverdracht en exit-strategie: legal and tax Link to post Share on other sites
Goedemiddag,
Ik ben een onderzoek aan het houden over huiswerkbegeleiding in Nederland.
Het onderzoek gaat goed en krijg vele antwoorden, echter blijf ik bij één onderwerp steken.
De regelgeving en/of wetten betreft deze branche,
- waar vallen deze onder?
- welke regels / wetten zijn er?
- waar kan ik deze vinden?
Ik hoop dat er een ondernemer is die mij de goede richting kan wijzen!
Vriendelijke groet,
Sven van Oostveen