Is de loongarantieregeling ook van toepassing indien ik (op dit moment werknemer) nog maar net een nieuwe baan heb. Omdat ik voorheen zelfstandige was heb nog geen WW-rechten opgebouwd. Maakt dit verschil voor de loongarantieregeling?
Ik ben net mijn proeftijd door. Maar heb nog geen salaris gekregen. Daar ik halverwege augustus in dienst ben getreden heb ik recht op 1x halve maand (aug) en 1x volle maand (sept).
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
freddyuitspike
freddyuitspike
Is de loongarantieregeling ook van toepassing indien ik (op dit moment werknemer) nog maar net een nieuwe baan heb. Omdat ik voorheen zelfstandige was heb nog geen WW-rechten opgebouwd. Maakt dit verschil voor de loongarantieregeling?
Ik ben net mijn proeftijd door. Maar heb nog geen salaris gekregen. Daar ik halverwege augustus in dienst ben getreden heb ik recht op 1x halve maand (aug) en 1x volle maand (sept).
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28729-loongarantieregeling/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag