Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Brammer90
Brammer90
Beste mede-ondernemers,
Wij hebben sinds enkele weken een webshop in internettablets
Het aantal bezoekers was erg hoog en de verkoop verliep veel beter dan verwacht. Nu was de website vanochtend ineens offline en dat is op dit moment nog steeds zo ( bijna 12 uur later ). We krijgen nu veel telefoontjes van klanten die zich zorgen maken over hun bestelde producten/geld en we zullen vertrouwen verliezen bij zakelijke klanten, veel van onze bezoekers zijn niet voor de eerste keer op de site en die zullen nu hoogst waarschijnlijk niet terug keren...
Het bedrijf waar wij de serverruimte van huren hebben slechts 1 maal gereageerd op een mailtje dat er al vele websites weer online zijn op enkele na ( wij niet dus ). Verder reageren ze niet op onze mailtjes wat er gaande is, terwijl het toch een groot bedrijf is.
Kunnen wij dit bedrijf verantwoordelijk stellen voor de misgelopen omzet? Ik ga er vanuit dat ze dit helemaal hebben ingedekt in hun algemene voorwaarden maar toch hoop ik op een positieve reactie, en ik ben meteen mijn frustratie kwijt.
[mod edit: link naar eigen site verwijderd, hoort niet in topic thuis]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
30 antwoorden op deze vraag