Wilde even vragen of 1 van de kenners op fiscaal gebied mij misschien met het volgende kunnen helpen.
Kreeg dus vandaag controle van de belastgdienst op de markt,,dacht niks aan de hand heb alles in orde:
inschrijving kvk bij
legitimatie bij
fiscaal nummer bij
crk pas bij
verzekeringsbewijs bij
inkoop facturen groothandels bij zodat ik kon bewijzen dat het legale handel betrof.
maar meneer de inspecteur die was niet tevreden en begon met verheven stem te vertellen dat ik alles bij moet hebben dus komt er op neer me complete administratie,heb nog geprobeert met hem te praten maar was niet voor reden vatbaar.
Is er iemand bekend met het feit dat je als marktkoopman je complete administratie bij moet hebben
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ultimate
ultimate
Hallo Allemaal.
Wilde even vragen of 1 van de kenners op fiscaal gebied mij misschien met het volgende kunnen helpen.
Kreeg dus vandaag controle van de belastgdienst op de markt,,dacht niks aan de hand heb alles in orde:
inschrijving kvk bij
legitimatie bij
fiscaal nummer bij
crk pas bij
verzekeringsbewijs bij
inkoop facturen groothandels bij zodat ik kon bewijzen dat het legale handel betrof.
maar meneer de inspecteur die was niet tevreden en begon met verheven stem te vertellen dat ik alles bij moet hebben dus komt er op neer me complete administratie,heb nog geprobeert met hem te praten maar was niet voor reden vatbaar.
Is er iemand bekend met het feit dat je als marktkoopman je complete administratie bij moet hebben
Alvast bedankt voor de reacties
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28783-controle-belasting-op-de-markt/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag