• 0

Hoe vind ik een printer/designer voor een eigen kledinglijn?

Goede dag,

 

Naar aanleiding van een gesprek met een oude collega ben ik op het idee gekomen om een eigen kledinglijn op te starten.

De plannen liggen klaar. Ik ben in gesprek met een producent en met een agent die dit merk aan gaat bieden in de betere jeanszaken.

 

Ik ben alleen nog op zoek naar iemand die mij ontwerpen kan aanleveren voor de prints op de shirts.

Aangezien ik een starter ben heb ik niet de mogelijkheid om iemand een vast bedrag per print te betalen, maar zal deze persoon voor iedere zelf ontworpen print die over de toonbank gaat een bedrag ontvangen.

 

Wanneer een print zeer succesvol is, profiteert de designer hier dan ook van mee!

 

De stijl die ik in mijn collectie door wil voeren is eigentijds en hip!

De prints moeten niet plat zijn, maar wel opvallend (zie bijlage als voorbeeld).

Voor de duidelijkheid: de ontwerper krijgt alle vrijheid om aan te leveren wat hij/zij wil. Er word niets opgedragen.

Het is dus een mooie mogelijkheid om je ontwerpen aan een breed publiek te tonen!

 

Ik zelf dacht aan studenten, maar op welke manier kan ik deze het beste bereiken?

Kent iemand een persoon die dit voor mij zou kunnen/willen doen?

 

Ik hoor graag van jullie!

 

Groet,

 

Niels

 

Mod-edit: Titel aangepast en hoofdletters verwijderd

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

hogescholen werken wel eens met bedrijven, ik denk dat het handig kan zijn om contact op te nemen met faculteit mode/design en even dit met een van de docenten te bespreken. Ook wel eens gedacht aan prints of designs die figuur kunnen "zichtbaar verbeteren"? Jammer dat je bijlage niet zichtbaar is?

Link naar reactie
  • 0

Ik zou inderdaad ook contact opnemen met een hogeschool. Daar zitten vaak designers die zelf ook willen starten en er best bij in willen stappen.

Of eens contact opnemen met een modebedrijf en advies vragen. Mag dan dezelfde branche zijn maar hulp kan je overal krijgen!

KoffieKeuze.nl - Jouw Koffie, Jouw Keuze

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Wij hebben onze designers altijd via via gevonden. Het is inderdaad het beste in jou geval om een talentvol student te vinden. Die zijn misschien wel bereid om de gok te wagen. Ik betaal wel per print en dat hebben we altijd gedaan. Dan weet je waar je aan toe bent en anders kan je aan de gang blijven want er komen nog wel meer kosten om de hoek kijken.

 

Mvg,

Link naar reactie
  • 0

Dank jullie voor je berichten!

 

Ik ga inderdaad op zoek naar studenten via desbetreffende scholen.

 

Ook ben ik in gesprek met iemand die mij verder kan helpen om deze studenten op een leuke manier te bereiken.

 

Bedankt voor jullie tips!

 

Groet,

 

Niels

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 210 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.