Ik ben beginnende om het een en ander uit te zoeken en op te starten. Het is voor mijn nu nog te vroeg om een kvk nr. etc. aan te vragen, maar ik maak wel al diverse kosten. Ik heb al wat spullen ingekocht; materialen,boeken, gereedschappen en heb een logo laten ontwerpen.
Deze kosten kunnen toch allemaal worden opgevoerd als bedrijfskosten als ik over een half jaar of zo officieel van start ga? Is hier een bepaalde tijdslimiet voor? Sommige kosten heb ik namelijk ook al een half jaar geleden gemaakt.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
polkadotje
polkadotje
Ik ben beginnende om het een en ander uit te zoeken en op te starten. Het is voor mijn nu nog te vroeg om een kvk nr. etc. aan te vragen, maar ik maak wel al diverse kosten. Ik heb al wat spullen ingekocht; materialen,boeken, gereedschappen en heb een logo laten ontwerpen.
Deze kosten kunnen toch allemaal worden opgevoerd als bedrijfskosten als ik over een half jaar of zo officieel van start ga? Is hier een bepaalde tijdslimiet voor? Sommige kosten heb ik namelijk ook al een half jaar geleden gemaakt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28811-nog-geen-kvk-nr-etc-maar-wel-al-diverse-kosten-maken-hoe-gaat-dat/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag