Binnenkort staan we op een beurs en ik wilde eigenlijk een tv huren. Nu blijk ik meer dan 500 euro kwijt te zijn dus nu hebben we besloten er dan maar zelf een te kopen. Dit geldt ook voor de vitrinekast die we wilde huren.
Hoe verwerk ik dit in de administratie en krijg ik later dan geen problemen als ik de goederen prive ga gebruiken?
mvg Nali
www.interieurinspiratie.nl de website voor inspiratie en praktisch advies voor inrichting van uw babykamer, kinderkamer, woonkamer of tuin.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nali
Nali
Hallo,
Binnenkort staan we op een beurs en ik wilde eigenlijk een tv huren. Nu blijk ik meer dan 500 euro kwijt te zijn dus nu hebben we besloten er dan maar zelf een te kopen. Dit geldt ook voor de vitrinekast die we wilde huren.
Hoe verwerk ik dit in de administratie en krijg ik later dan geen problemen als ik de goederen prive ga gebruiken?
mvg Nali
www.interieurinspiratie.nl de website voor inspiratie en praktisch advies voor inrichting van uw babykamer, kinderkamer, woonkamer of tuin.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28828-goederen-zakelijk-kopen-later-prive-gebruiken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag