Prive bankier ik al jaren bij de ING (postbank). Ik krijg al jaren maandelijks mijn salaris van 3851 euro netto per maand gestort vanuit mijn holding BV.
Wat een gezeur om een doorlopend krediet te krijgen zeg. Is dat normaal?
-geen bkr
-geen creditcards
-geen girokwartaal krediet
-geen andere leningen
:s
Ik zie (op tv) of lees wel eens over bijstands mensen die 25k schuld hebben bij bank (en nodige wehkamp afbetalings regelingen). Hoe kan dat nou?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Raoul K
Raoul K
Prive bankier ik al jaren bij de ING (postbank). Ik krijg al jaren maandelijks mijn salaris van 3851 euro netto per maand gestort vanuit mijn holding BV.
Wat een gezeur om een doorlopend krediet te krijgen zeg. Is dat normaal?
-geen bkr
-geen creditcards
-geen girokwartaal krediet
-geen andere leningen
:s
Ik zie (op tv) of lees wel eens over bijstands mensen die 25k schuld hebben bij bank (en nodige wehkamp afbetalings regelingen). Hoe kan dat nou?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28843-prive-doorlopend-krediet/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag