• 0

vragen naar indicatie salaris

Op mijn website(s) gericht op huur en verhuur wil ik huurders, bij het aanmaken van een account, vragen om een indicatie van hun salaris. Dit zodat verhuurders een goede schifting kunnen maken in de berichten die zij ontvangen van potentiële huurders.

Echter nu vraag ik mij af of dit zomaar mag.

Kan iemand hier daar uitsluitsel over geven? Ben zeer benieuwd :)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Maar hoe check je of iemand 'eerlijk' zijn salaris ingeeft? En los daarvan, wat voor informatie verschaft een salarisindicatie als je niet weet welk uitgavenpatroon daarbij hoort? (iemand kan een hoog salaris hebben, maar ook hele hoge maandlasten en dus per saldo nog niet kredietwaardig zijn bijvoorbeeld.)

www.pulskens.nl overheerlijk vers ambachtelijk Brabants worstenbrood voor ondernemers en particulieren!

Link naar reactie
  • 0

Bedankt John voor het meedenken.

Ik vraag naar een indicatie. 15.000 - 20.000, 20.000 - 25.000 bijvoorbeeld.

En ik zal er een optie bijzetten die huurder kunnen kiezen als ze geen salaris in willen vullen.

De tijd zal het leren of mensen het wel of niet in willen vullen...

Je zal wel gelijk hebben maar ik wil het toch even proberen omdat het voor verhuurders erg nuttige informatie kan zijn.

Link naar reactie
  • 0

En ik zal er een optie bijzetten die huurder kunnen kiezen als ze geen salaris in willen vullen.

 

Ik zou die optie er niet inzetten.

daarmee ontkracht je namelijk behoorlijk de belangrijkheid ervan en wordt het mi minder serieus genomen.

Ik denk dat het heel legitiem voor je is deze vraag te stellen en echt geïnteresseerden zullen dat toch wel invullen.

 

Ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 158 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.