• 0

Termijn aflevering website?

Hoi,

 

Ik was van plan websites te gaan maken. Stel uit mijn marketingacties krijg ik meer klanten dan ik aankan, waardoor een wachttijd van 2 maanden ontstaat, terwijl ik klanten eigenlijk binnen 2 weken wil helpen.

 

Wat dan?

 

Edit: nieuwe vraag: Welke termijn gebruiken jullie om een simpele website af te leveren, en welke maximale termijn vinden jullie nog redelijk?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dat is vaak ook een kwestie van met de klant afstemmen. Zij hebben er ook wel begrip voor dat je het in theorie binnen 2 weken kunt, maar dat het wel eens door drukte wat langer kan duren. Dat je het binnen 2 weken kunt is vaak niet de reden dat de klant voor jou heeft gekozen.

 

Maar ik begrijp dat je die klanten nog niet hebt, maar wel verwacht te krijgen door je marketing acties? Dan wil ik graag wel meer weten over jouw marketing acties, want ik ben zelf ook webbouwer en heb van alles al geprobeerd, maar nieuwe klanten binnen trekken blijft moeizaam.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Ik was van plan websites te gaan maken. Stel uit mijn marketingacties krijg ik meer klanten dan ik aankan, waardoor een wachttijd van 2 maanden ontstaat, terwijl ik klanten eigenlijk binnen 2 weken wil helpen.

 

Wat dan?

Waar haal je dit idee überhaupt vandaan? Er is toch nooit iemand waar pats boem te veel opdrachten binnen komen. Alles gaat geleidelijk aan, dit ook! Ga vooral DOEN, de rest komt vanzelf wel.

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Link naar reactie
  • 0

Maar ik begrijp dat je die klanten nog niet hebt, maar wel verwacht te krijgen door je marketing acties? Dan wil ik graag wel meer weten over jouw marketing acties, want ik ben zelf ook webbouwer en heb van alles al geprobeerd, maar nieuwe klanten binnen trekken blijft moeizaam.

 

Direct Mailing (Flyers) ... Stel ik ga uit van een respons van 0,5 procent, wil 4 klanten, en verstuur daarom 800 brieven/flyers. Maar dan blijkt de respons bijvoorbeeld 2 procent te zijn, waardoor ik 16 klanten krijg ... Liever hier geen vragen over om niet teveel off-topic te gaan.

 

Maar welke periode zou je nog af kunnen spreken?

 

2 maanden is vast te lang?

 

Link naar reactie
  • 0

Maar ik begrijp dat je die klanten nog niet hebt, maar wel verwacht te krijgen door je marketing acties? Dan wil ik graag wel meer weten over jouw marketing acties, want ik ben zelf ook webbouwer en heb van alles al geprobeerd, maar nieuwe klanten binnen trekken blijft moeizaam.

 

Direct Mailing (Flyers) ... Stel ik ga uit van een respons van 0,5 procent, wil 4 klanten, en verstuur daarom 800 brieven/flyers. Maar dan blijkt de respons bijvoorbeeld 2 procent te zijn, waardoor ik 16 klanten krijg ... Liever hier geen vragen over om niet teveel off-topic te gaan.

 

Maar welke periode zou je nog af kunnen spreken?

 

2 maanden is vast te lang?

 

 

Dan stuur je wat minder flyers. Zo moeilijk kan het niet zijn :-\

Link naar reactie
  • 1

In theorie zou ik binnen een dag een website up & running kunnen hebben, maar in de praktijk komt dat toch nooit voor. Klant moet ook nog aanbetaling doen, de foto's en teksten leveren e.d. Al met al is het een en ander altijd wel goed in te plannen. Ik heb klanten die pas na 6 a 9 maanden hun website krijgen, omdat ze zelf nooit zo rap zijn met hun input. Als ik jou was zou ik me er voorlopig gewoon niet zo druk om maken en pas in paniek raken als je daadwerkelijk tot over je oren in het werk zit. En dan nog is het in dat geval allemaal wel prima te behappen ook al heb je even een korte stressperiode.

 

Veel succes met je marketingactie. Hopelijk haal je er veel werk uit.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 213 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.