Guest Videobot Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Dit topic bevat reacties op de video Ondernemerslessen uit China, Mark Scholz over wonen en ondernemen in Hong Kong en China Link to post Share on other sites
Edo van Santen 98 Posted October 20, 2010 Share Posted October 20, 2010 Heb je naar aanleiding van dit interview vragen aan Mark Scholz? Ik weet dat hij graag zijn kennis deelt. Stel je vragen hier, dan nodigen we hem uit om ook op HL te reageren. Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c) "Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!" Link to post Share on other sites
geanonimiseerd__ 80 Posted October 21, 2010 Share Posted October 21, 2010 Jammer dat de verbinding zo langzaam is in China, duurt een eeuwigheid de video te laden alhoewel ik 8M verbinding heb op kantoor. Verders wijze man, goed interview. Link to post Share on other sites
Edo van Santen 98 Posted October 21, 2010 Share Posted October 21, 2010 hi Paul, we streamen vanuit Nederland, op 1Mbps, dus wellicht was er iets anders aan de hand. zie: http://talkedo.tv/index.php?page=help.html voor help/uitleg Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c) "Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!" Link to post Share on other sites
XiaoDi 65 Posted October 21, 2010 Share Posted October 21, 2010 Websites die in het buitenland zijn gehost zijn langzaam in China. Deze Firefox Addon is wel handig voor het downloaden van video's. Klik op het icoontje, laat firefox aanstaan, en als hij klaar is met downloaden kun je de video bekijken. Ga naar Talk&Do.TV, klik op de video, wacht even, het icoontje activeert, klik erop en begin met downloaden. Link to post Share on other sites
P.D. 7 Posted November 30, 2010 Share Posted November 30, 2010 Beste Mark, leuk interview, eveneens goed dat we afgesproken hebben naar aanleding van dit filmpje. China is een bijzonder land, daar zijn we het beide overeens. -1 Link to post Share on other sites
Tomva 0 Posted July 26, 2011 Share Posted July 26, 2011 Leuk, lijkt me een heel avontuur! Maar kinder producten uberhaupt is jezelf al in het diepe gooien met inderdaad al die eisen waaraan het moet voldoen, phoe. Interessant. Link to post Share on other sites