HL offline meeting 26 november 2010

Aanbevolen berichten

Tja....

 

even persoonlijk : de laatste 2 HL meetings kwam ik nog als mijn alter ego, en de eerste maal was een Calimero meeting. Daar had ik overigens zelf een badge opgedaan (ivm hoog HL gehalte qua bezoek met mijn avatar van toen, Tommy)

 

Ik was overdonderd door alle aandacht, zelfs te veel. Ik was eigenlijk van plan deze keer lekker rustig als Marcel te komen, en voel me absoluut niet geroepen om met mensen zomaar te speed daten. Ik zou het wel prettig vinden, dat, mocht dit doorgang vinden, je hierzelf voor kunt kiezen. Ik kies namelijk toch liever voor de wat terughoudener publieke tribune zoals ik eerder aangaf.

 

Voor mij (nogmaals puur persoonlijk) zou het een reden zijn om af te haken....en dat zou ik erg jammer vinden.

 

Maar ik ga van het positieve uit, hoewel ik me nog niet heb aangemeld : Wie weet er een hotel wat in de buurt van de locatie ligt ? Een normaal simpel hotel (evt met bar voor de laatste borrel bij thuiskomst ;D), hoeft geen poespas te zijn. Bedankt voor de tips alvast.

 

Groet en tot horens,

 

Marcel

 

Link naar reactie

Liever een ontspannen borrel dan een geforceerde kennimakingsronde. In Utrecht hebben we al een mini-pitchtraining gehad, dus dat zou een herhaling van zetten zijn.

 

Ik vind het niet zo'n probleem dat ons-kent-ons een beetje samenklit. Je hebt toch voornamelijk online contact met elkaar en dan vind ik een offline meeting bij uitstek geschikt om elkaar weer eens in de ogen te kunnen kijken. En via-via kom je op zo'n avond toch wel in contact met nieuwe gezichten. Speed-daten vind ik zonde van de tijd. Dan ga je naar huis met een waslijst "we houden contact" beloftes die toch niet standhouden. Dan steek ik die tijd liever in het verstevigen van bestaande relaties.

Link naar reactie

Ja! Laten we dan met z'n allen in hetzelfde hotel gaan zitten.

 

Zoals in het carpool topic aangegeven wil ik iig in de buurt blijven slapen. Zelf vind ik het prima om bij iemand op een matje te slapen, maar als anderen een hotel in duiken doe ik uiteraard mee!

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Link naar reactie

Is er ook een mogelijkheid voor een last minute aanmelding?

 

Ik kan niet plannen omdat ik in november moet wachten op een oproep voor een operatie voor mijn zoon. Dan ben ik 2 tot 3 weken onder de pannen :(

 

Zou er best bij willen zijn. En scheer me nu al ;D

 

[Edit, is al geregeld] wellicht tot dan.

Link naar reactie
Ik zat me ook al af te vragen wat ik met dat overschot aan YY aan moet...

YY chromosomen vindt je alleen bij Mac-gebruikers en oude Cavelaristen (Huzaren), de rest van de mannen heeft XY ;)

IMHO geen gevaar voor een YY overschot derhalve (ik laat m'n Ihpone thuis, en ben Sergeant der infanterie b.d. )

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie

Ik zat me ook al af te vragen wat ik met dat overschot aan YY aan moet...

YY chromosomen vindt je alleen bij Mac-gebruikers en oude Cavelaristen (Huzaren), de rest van de mannen heeft XY ;)

IMHO geen gevaar voor een YY overschot derhalve (ik laat m'n Ihpone thuis, en ben Sergeant der infanterie b.d. )

 

ach YY, XY, YX, XX.... evenwicht zullen we wel niet bereiken voor de 26ste, als het maar gezellig wordt!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 264 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.