Ik zit met een probleem, mijn e-mailbox zit namelijk vol. Nu zou ik natuurlijk kunnen kijken naar een andere oplossing, maar eigenlijk ben ik heel tevreden moet hoe nu eea werkt.
Kent een van jullie een goede methode om e-mail te archiveren waardoor die niet meer op de server staat maar ik er wel gewoon bij kan. (ik imap nu alles)
Alvast bedankt!
Johannes
[mod edit: titel hersteld na samenvoegen oud en nieuw topic]
Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Johannes Regelink
Johannes Regelink
Dag allemaal,
Ik zit met een probleem, mijn e-mailbox zit namelijk vol. Nu zou ik natuurlijk kunnen kijken naar een andere oplossing, maar eigenlijk ben ik heel tevreden moet hoe nu eea werkt.
Kent een van jullie een goede methode om e-mail te archiveren waardoor die niet meer op de server staat maar ik er wel gewoon bij kan. (ik imap nu alles)
Alvast bedankt!
Johannes
[mod edit: titel hersteld na samenvoegen oud en nieuw topic]
Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28937-e-mail-archiveren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag