• 0

Verbeterpunten voor onze Webwinkel

Omschrijving van je concept:

Hoi allen,

 

Sinds februari van dit jaar zijn wij eigenaar van een webwinkel in iPhone/iPad accessoires. Dit loopt vrij aardig, maar uiteraard kan het altijd beter! Omdat jullie meer zien dan ik alleen hier de vraag of jullie nog verbeterpunten zien aan de huidige website.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

- Layout opnieuw in HTML gezet, nu beter voor SEO en stuk netter

- Winkelwagen bovenaan op elke pagina weergegeven

- Verzendkosten zijn nu 2 verschillende tarieven, dit waren er eerst vele van 0,50 tot 6,75, nu 1,95 en 4,95. Vanaf 50 euro is het gratis verzending.

- Product pagina aangepast, duidelijke bestelknop en duidelijk de prijs weergegeven

- Reacties op producten mogelijk gemaakt, klanten krijgen automatisch na 7+ dagen na bestelling een mail met de vraag of ze een review willen schrijven, ze ontvangen dan automatisch 10% korting op hun volgende bestelling.

- Aan de linkerkant onderaan duidelijkere informatie over verzending en betaling, en sinds kort een logo van Webwinkelkeur.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

We proberen ons aanbod zo te houden dat we goedkoper zijn dan onze concurrenten, hierdoor hebben we niet de bekende merken, maar bieden we wel alle soorten producten aan die hun ook hebben.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

We hebben niet de gevestigde merken en we kunnen hierdoor lagere prijzen aanbieden, dit omdat we goedkoper kunnen inkopen.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Graag horen we verbeterpunten voor onze website, dingen waardoor we onze conversie nog verder zouden kunnen verhogen, of foutjes die wij over het hoofd hebben gezien.

 

Als iemand van jullie iets zou willen bestellen zijn er kortingscodes beschikbaar, PM dan even ;-)

 

Met vriendelijke groet,

 

Matthijs Huisman

www.iParadijs.nl

 

 

Batterijen en Opladers voor telefoons.
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Paypal hebben we nog weinig ervaring mee, toevallig een week geleden voor een klant in een systeem gebouwd. Misschien gaan we het zelf ook wel gebruiken.

 

Die AR.Drone gaan we niet verkopen, helaas, wil hem zelf ook wel even testen! :)

 

Layout fouten zijn trouwens opgelost, met dank aan Micha voor het testen.

 

De descriptions kloppen inderdaad nog niet helemaal, viel me zelf ook al op, moet ik nog even naar kijken. Nu eerst bezig met de apparaat selectie, is vrijwel klaar nu :) Nog even een buttontje stylen en dan kan het live.

 

Dank weer zover, we kunnen veel met jullie input!

 

Matthijs

 

Mag ik vragen wat je vind van de suggestie om je foto en gegevens op de site te zetten?

 

Veel web winkels willen dat niet. En zou wel eens willen weten waarom niet.

Link naar reactie
  • 0

Zou er geen bezwaren tegen hebben, zie dat ik je puntje even had gemist in mijn bericht. Enkel draai ik de webwinkel zo goed als alleen, we willen liever overkomen als méér dan een eenmansbezigheid ;-)

 

Edit: Zo even een avondje doorgewerkt en de optie om te selecteren welk apparaat u heeft staat live, hoor graag of jullie nog verbeteringen zien! Ben er zelf al erg tevreden over zo ;D

Batterijen en Opladers voor telefoons.
Link naar reactie
  • 0

Ik wil accessoires zien voor:

 

Eerste selectiemogelijkheid is alles en daarna per Apple product (radio button versus checkboxes). Dit is nu nog iets ongebruiksvriendelijk. Complimenten voor de snelle aanpassingen. Kun je de verschillende Apple producten met accessoires ook niet in drie columns op de voorpagina tonen?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Het is al even geleden, maar lijkt me niet nodig om een nieuw topic aan te maken. Even een kleine update en een vraag.

 

Inmiddels zijn we flink gestegen in Google, 2 mooie nr. 1 posities op onze hoofd keywords, iPhone Accessoires en iPad Accessoires. Vanochtend is er een nieuwe top-banner online gegaan, hierin staat duidelijk wat de klant kan verwachten.

 

Enkel was ik even met een designer aan de praat, die dacht dat de website met een grijze achtergrond beter zou staan. Was ik het nog niet over eens, hoor graag wat jullie hiervan vinden:

 

Nu: www.iparadijs.nl

Grijs: www.matthijshuisman.nl/meuk/grijze-versie.png

Batterijen en Opladers voor telefoons.
Link naar reactie
  • 0

Hallo Matthijs,

 

Hoewel ik de versie met de grijze achtergrond wel erg fel vind overkomen, houd ik bij die versie mijn aandacht makkelijker bij de inhoud van je site.

 

Nu ik toch bezig ben ... ;-)

 

Kijk nog even naar je teksten. Zo is het "de" factuur, wanneer u uw bestelling "afrondt" en wanneer u nog voor € ... "bestelt".

 

Als ik in je uitgebreide zoekfunctie zoek naar producten van 10 tot 20 euro, krijg ik ook duurdere producten te zien.

 

N.a.v. mijn eerdere reactie gaf je aan dat de datums in die zoekfunctie niet nodig zijn, maar ze staan er nog steeds.

 

Tot slot: als ik me niet wil registreren en een tikfout in mijn adres maak, wordt het wel erg lastig om die te corrigeren ...

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Zou het jou, als klant, uitmaken of een website lijkt op die van Apple/Apple's look? Mijns inziens is dat totaal overbodig... Lijkt me dus niet nodig om dit aan te passen. No offense btw ;-)

 

Ja, ik als Apple-fan van het eerste uur zou daar wel veel waardering aan hangen. Het hoeft geen kopie van iTunes te zijn, maar moet wel herkenbaar zijn. Zeker omdat de geijkte merken er niet bij staan. Klanten vormen binnen een fractie van een seconde hun mening over iets. De uitstraling kan dan net de doorslag geven of mensen lang genoeg blijven hangen om producten te bekijken.

Een Klantenservice voor zzp-ers? Bereikbaarheid hoeft niet duur te zijn.

www.delenisvoordeliger.nl

www.multicontactservices.nl

Link naar reactie
  • 0

Het is al even geleden, maar lijkt me niet nodig om een nieuw topic aan te maken. Even een kleine update en een vraag.

 

Inmiddels zijn we flink gestegen in Google, 2 mooie nr. 1 posities op onze hoofd keywords, iPhone Accessoires en iPad Accessoires. Vanochtend is er een nieuwe top-banner online gegaan, hierin staat duidelijk wat de klant kan verwachten.

 

Enkel was ik even met een designer aan de praat, die dacht dat de website met een grijze achtergrond beter zou staan. Was ik het nog niet over eens, hoor graag wat jullie hiervan vinden:

 

Nu: www.iparadijs.nl

Grijs: www.matthijshuisman.nl/meuk/grijze-versie.png

 

De grijze achtergrond is naar mijn mening beter, hierdoor wordt je aandacht ook meer gevestigd op de producten. De donkerblauwe kleur was erg overheersend.

 

Nog een andere tip: het eerste gedeelte, naast de speciale aanbieding is wel erg schreeuwerig (overal een uitroepteken achter) terwijl niet alles wat er staat iets is om van de daken te schreeuwen.

- als iets vandaag besteld wordt, waarom wordt het dan pas morgen verstuurd?

- waarom verschillende verzendkosten? misschien klinkt dit beter: " Verzendkosten v.a. €1,95

- is betaling via iDeal of overboeking iets speciaals? (het logo van iDeal staat er ook al groot naast)

 

Waarom maak je trouwens reclame voor TNT?

Een Klantenservice voor zzp-ers? Bereikbaarheid hoeft niet duur te zijn.

www.delenisvoordeliger.nl

www.multicontactservices.nl

Link naar reactie
  • 0

Vast telefoonnummer nemen al weet ik dat je daar al mee bezig bent ;)

 

Uitgebreide FaQ schrijven die vind ik nergens terug

 

Ander keurmerk nemen want Webwinkelkeurmerk is niet overzichtelijk (kijk maar eens bij een webshop en dan recensies ;) ) Daarbij kent amper iemand het keurmerk, beter neem je Qshops.nl of Kiyoh.nl erbij

 

PS Blauwe achtergrond kijkt fijner

Link naar reactie
  • 0
Ander keurmerk nemen want Webwinkelkeurmerk is niet overzichtelijk (kijk maar eens bij een webshop en dan recensies ) Daarbij kent amper iemand het keurmerk, beter neem je Qshops.nl of Kiyoh.nl erbij

 

Ik kan bij deze onderbouwen dat we hard bezig zijn met verdere ontwikkeling van het keurmerk. We onderscheiden ons door transparantie en zijn community driven, dus alle feedback is dus welkom via het contactformulier. Denk dat de naamsbekendheid kwestie van tijd is, verbeteringen in het geheel komen op korte termijn.

https://www.webwinkelkeur.nl : O.a. werkzaam bij WebwinkelKeur. Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen.

 

Link naar reactie
  • 0

Ik ben groot voorstander van webwinkels met een telefoonnummer op hun website, maar dit zou ik weglaten: Bij geen gehoor gelieve een e-mail te sturen.

 

Zorg er gewoon voor dat je op vaste tijden telefonisch bereikbaar bent of vermeld geen telefoonnummer.

 

Persoonlijk vind ik de poll in de weg staan..

 

Ik zou de knop Aanbiedingen in het hoofdmenu een andere kleur geven. Je gaat voor goedkoop, dus laat zien dat er ook koopjes zijn.

 

Verder een hele nette webwinkel!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 140 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.