Wat is kunst? Subsidieren?

Aanbevolen berichten

Ik wil Peter Bonjernoor corrigeren dat het geestelijk welzijn van mensen niet een algemeen verhaal is maar een specifiek doel.

Wat ik bedoelde, en op een of andere manier maar niet over weet te brengen blijkbaar, is dat ik het met die stelling helemaal niet oneens ben, maar dat deze niet van toepassing is op deze discussie.

 

Voor de overduidelijkheid dus nog maar een keer: ik vind helemaal niet dat kunstsubsidie per definitie slecht is, en ik vind ook helemaal niet dat kunst niets bijdraagt aan geestelijk welzijn, en dat heb ik volgens mij ook nooit gezegd.

 

Op een of andere voor mij onbegrijpelijke manier zijn er echter wel een aantal mensen die mij dat consequent wel toeschrijven, en op basis daarvan reageren op mijn posts.

 

Lees het oorspronkelijke draadje nog eens en kijk hoe de discussie volledig uit de hand gelopen is - op mijn eerste bericht, inclusief ;), wordt al gelijk gereageerd met "Als we kunst helemaal zouden gaan uitbannen..." en uiteindelijk krijg ik hier naar aanleiding van die misinterpretatie te horen dat ik een zielige jaloerse proleet ben.

 

Die vragen die je verder stelt zijn nou precies de vragen waar ik hier over van gedachten had willen wisselen...

 

Oh, en het plaatje draait voor mij in eerste instantie met de klok mee, al kan ik het wel zonder veel moeite omdraaien... ;)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 231 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.